Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Popoluška tentoraz milión divákov nezdolala, no na Štedrý deň s náskokom viedla

25.12.2019, 14:47 | pol | © 2019 News and Media Holding

Vianoce bez rozprávky Tri oriešky pre Popolušku si u nás nedokáže predstaviť väčšina televíznych divákov. Tentoraz filmovú klasiku sledovalo takmer milión divákov, teda o niečo menej ako vlani. Joj bodovala aj s ďalšou rozprávkou Bol raz jeden kráľ, RTVS s novu rozprávkou Čarovný kamienok a Markíza s vianočným špeciálom Oteckov.

  • Tlačiť
  • 3

Tri oriešky pre Popolušku tento rok Joj nasadila na Štedrý deň o 19:00, televízia dodržala svoju tradíciu a 24. decembra na hlavnom kanáli nenasadzovala reklamy, programy prerušovala iba upútavkami a sponzorskými odkazmi.

Popoluška sa podľa očakávaní opäť zaradila na čelo poradia najsledovanejších filmov roka – tentoraz si ju pozrelo 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj