Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Peter Hollý už nevedie redakciu Slovak Sport TV

03.01.2014, 12:51 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Slovenská športová televízia by sa v priebehu tohto roka chcela dostať do peoplemetrového merania

  • Tlačiť
  • 7

Bývalý dlhoročný šéf športovej redakcie televízie Joj a moderátor jej športového spravodajstva nevydržal na svojom novom pôsobisku dlho.

V televízii Slovak Sport TV, kam oficiálne nastúpil po konci v Joj vlani 15. júla, už nepracuje. Pozíciu podľa informácií Mediálne.sk opustil pred niekoľkými týždňami.

Nitrianska športová televízia prevádzkujúca tri vlastné športové kanály zatiaľ priamu náhradu za vedúceho svojej redakcie nemá.

„Zatiaľ ho nenahradil nikto, jeho úlohy sme rozdelili medzi našich viacerých spolupracovníkov,“ uviedol pre Mediálne.sk riaditeľ Slovak Sport TV Róbert Greguš.

slovak sport tv logo mensie

Peter Hollý pred anabázou v Slovak Sport TV pracoval v Jojke jedenásť rokov, pri moderovaní relácie Šport sa striedal s Lenkou Čvirikovou-Hriadeľovou. V komerčnej televízii je jeho nástupcom vo vysielaní Radovan Ležovič.

Samotný Slovak Sport TV hneď na začiatku roka ohlásil na svojom oficiálnom Facebookovom profile niekoľko nových získaných balíkov práv. Na svojom najmladšom free-to-air kanáli Slovak Sport TV 3 bude v rokoch 2014 a 2015 vysielať americký univerzitný basketbal NCAA vrátane turnaja March Madness, boxerské ESPN Friday Night Fights, ako aj pokrové turnaje v rámci seriálu World Series of Poker.

Okrem programových noviniek avizuje riaditeľ televízie aj ambície Slovak Sport TV na poli obchodného rozvoja. „V tomto roku chceme dostať náš program k všetkým divákom na Slovensku a v Českej republike. Na domácom trhu by sme sa radi dostali do peoplmetrového merania,“ načrtol R. Greguš.

Spoločnosť PMT, ktorej členmi sú celoplošné stanice Markíza, Joj, RTVS, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr, realizujúca na Slovensku elektronické meranie sledovanosti televízií realizuje, nemonituruje sledovanosť súkromných tematických staníc. Záujem o zaradenie do merania avizovala vlani aj Atmedia, ďalší zástupca špecializovaných kanálov.  

Free-to-air stanice Slovak Sport TV 1 a 3 šíri väčšina slovenských operátorov, naposledy ich do portfólia zaradil dominantný káblový poskytovateľ UPC. Slovak Sport TV 1 sa šíri aj v celoplošnom multiplexe Towercomu. Naopak Slovak Sport TV 2 ako prémiový kanál je dostupný len v produktoch výhradného partnera televízie Slovak Telekomu v jeho službách Magio a Digi TV.

  • Tlačiť
  • 7