Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

RTVS bola bez čísel sledovanosti. Markíza vyhrala so Superstar aj sobotným filmom

05.10.2015, 10:20 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Televízny trh bol na pár dní bez dát o sledovanosti staníc RTVS. Ratingy jej jednotlivých programov neboli zahrnuté v reportoch, verejnoprávna televízia ich napokon zverejnila v utorok. V súboji komerčných staníc mala navrch v sobotu a nedeľu Markíza.

  • Tlačiť
  • 0

„Technické problémy, za ktoré RTVS nemôže, spôsobili výpadok merania sledovanosti Jednotky a Dvojky počas víkendu,“ potvrdil PR manažér telerozhlasu Juraj Kadáš. 

Aktualizované 8. 10.: Ako RTVS uviedla v doplňujúcom vysvetlení, víkendová sledovanosť Jednotky a Dvojky nebola dostupná vzhľadom na plánovanú odstávku vysielacieho systému. 

Aktualizované 6. 10.: RTVS sa k dátam dostala s časovým odstupom a zverejnila ich v utorok pre cieľovú skupinu 12+. Piatkovú reláciu Milujem Slovensko videlo 452-tisíc divákov pri podiele 22,6 percenta. Seriál Doktor Martin v nedeľu sledovalo 243-tisíc divákov, share bol 10,6 percenta. 


Komerčné stanice majú za sebou konfrontáciu, ktorá sa podobala tým z predošlých týždňov. V nedeľu u mladšej cieľovky 12 – 54 zvíťazila po 20:30 Superstar na Markíze s 343-tisíc divákmi a podielom 30,9 percenta. Joj s reláciou V siedmom nebi mala v komerčnej cieľovke 253-tisíc divákov a share 21,4 percenta.

V 12+ sa poradie tradične vymenilo, celkovo viac divákov uprednostnilo snívanie s Vilom Rozborilom – bolo ich dovedna 526-tisíc (26,2 %), Superstar mala v 12+ 465-tisíc divákov (24,7 %).

Najsledovanejším programom nedele boli v 12 – 54 Športové noviny na Markíze s 382-tisíc divákmi (31,7 %).

V sobotnom prime-time Joj klesla, čo Markíza využila a dostala sa na pozíciu lídra s filmom Pomstiteľ. Sledovalo ho 294-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, vďaka čomu bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Markíza mala so snímkou share 27,9 percenta.

Joj konkurovala komediálnym seriálom Dvojičky, ktorý spadol na 236-tisíc mladších divákov (21,2 %) - pred týždňom ich mal o 50-tisíc viac. Následný špeciál kulinárskej súťažnej šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaujal 214-tisíc divákov z obchodne relevantnej cieľovky (21,7 %).

Aj v 12+ bola na špici Markíza, keď si jej premiéru akčného filmu dovedna zvolilo 448-tisíc divákov (24,5 %). Dvojičky sledovalo v 12+ 354-tisíc divákov (17,8 %), varenie Hetešovcov a Bučkovcov po 21:20 videlo podľa peoplemetrov spolu 308-tisíc ľudí (18,7 %).

V rebríčku najsledovanejších programov dňa viedli tentoraz Televízne noviny na Markíze s 297-tisícovým publikom (33,1 %).

Piatkový večer priniesol po 20:30 u mladých vyrovnaný súboj Markízy a Joj. V komerčnej cieľovke mal najprv navrch ďalší špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja trvajúci do 22:05. Sledovalo ho 208-tisíc mladších divákov (18,8 %). Farmu finišujúcu o štvrťhodinu skôr v 12 – 54 uprednostnilo 189-tisíc divákov (17,1 %). V 12+ naopak výrazne dominovala reality šou so 432-tisíc divákmi (21,7 %), varenie s mamami evidovali 292-tisíc divákov (14,9 %).

V ďalšej časti večera sa Markíze uvoľnilo pole a s následným Duelom Farmy dominovala. Na rozhodnutie o vypadávajúcom v reality šou so začiatkom o 21:50 bolo zvedavých 256-tisíc mladších divákov (29,8 %), vďaka čomu sa Duel stal najsledovanejším programom dňa. V 12+ mal 516-tisícové publikum a nadpriemerný share 35,4 percenta.

Joj proti Duelu nasadila výber Neuveriteľné svetové talenty, ich skoršia epizóda po 22:05 bola sledovanejšia a mala 133-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,5 %). V 12+ išlo o 164-tisíc ľudí (9,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dvojičky, Farma, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)