Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

OTO bol silnejší ako vlani, Tvoja tvár si drží výrazný nadpriemer

14.03.2016, 10:59 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Galavečeru OTO druhý rok po sebe stúpla sledovanosť, ratingovo bol na tom najlepšie spomedzi ostatných šiestich ročníkov a v sobotu bola Jednotka vďaka tomu lídrom trhu. V nedeľu opäť dominovala Markíza s novou šou Tvoja tvár znie povedome.

  • Tlačiť
  • 0

Na druhé vydanie licencovanej zábavnej šou bolo po 20:30 zvedavých 419-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo oproti štartu formátu znamenalo mierny pokles. U mladšieho publika však bol program naďalej vysoko nadpriemerný, bol najsledovanejším programom dňa s trhovým podielom 37,3 percenta. V 12+ mala Tvoja tvár znie povedome 615-tisícové publikum a share 31,6 percenta.

Joj v nedeľu konkurovala filmom Bojovníci severu, ktorý uprednostnilo 197-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,6 %), v 12+ išlo o 293-tisíc divákov (14,2 %).

V univerzálnej cieľovke bola trhovou dvojkou Jednotkou so seriálom Kolonáda, ktorý videlo 412-tisíc divákov (17,4 %), z toho 134-tisíc spadalo do užšej skupiny 12 – 54 (10,1 %).

V závere týždňa pútala pozornosť znova aj politika a diskusie o črtajúcej sa novej vláde. Debatu na Markíze Víťazi volieb so začiatkom o 11:15 sledovalo 256-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (36,2 %) a 472-tisíc celkovo (36,4 %). Reláciu O 5 minút 12 na Jednotke videlo v nedeľu 158-tisíc mladších divákov (19,6 %) a 429-tisíc v 12+ (29,7 %).

V sobotu večer mala navrch podľa očakávania Jednotka, ktorá tradičným galaprogramom OTO spojila tváre štyroch televízií. Na 16. ročník vyvrcholenia ankety bolo zvedavých 675-tisíc divákov (36,2 %), v komerčnej cieľovke to bolo 322-tisíc ľudí (30,2 %). Išlo o najsledovanejší program dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

OTO s minutážou siahajúcou k polnoci medziročne zvýšil záujem televízneho publika, vlani sledovalo prenos 601-tisíc divákov (30,6 %), respektíve 308-tisíc v 12 – 54 (26,6 %).

V tejto konkurencii mala Markíza s filmom Nezastaviteľní 230-tisíc mladších divákov (19,8 %) a 356-tisíc v 12+ (17,4 %). Joj zaradila po 20:35 špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja, zvolilo si ho 120-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,9 %) a 182-tisíc v 12+ (8,5 %).

V piatkovom prime-time patrilo líderstvo Markíze s blokom Farmy. Bežný diel po 20:30 sledovalo 295-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,8 %) a 549-tisíc v 12+ (26,4 %). Ešte viac divákov mal následný Duel o 21:40 – 316-tisíc mladších (34,6 %) a 571-tisíc dovedna (35,9 %).

Silný víkendový prime-time Jednotky podčiarkol štart tretej série licencovanej kvízšou Čo ja viem. Jej prvú časť sledovalo 452-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke pri podiele 21,9 percenta. RTVS to prinieslo historicky najlepší štart formátu – vlani bolo pri úvodnej epizóde druhej série 442-tisíc divákov, predvlani 332-tisíc. Aj u mladých bolo Čo ja viem dvojkou trhu – program uprednostnilo 224-tisíc divákov (19,7 %).

Joj v piatok večer ponúkla film Colt 45, ktorý videlo 159-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,4 %) a 256-tisíc v 12+ (12,9 %).

Po Čo ja viem štartoval na Jednotke ďalší premiérový titul - dokumentárny cyklus Mafiáni. Prvú časť o 21:55 sledovalo 201-tisíc divákov (11,6 %), z toho 101-tisíc mladších (10,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Kolonáda, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, OTO, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)