Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

OTO 2008: Takmer najúspešnejší v histórii (sledovanosť)

12.03.2009, 12:10 | Ivan Krasko | © 2009 News and Media Holding

Divácka anketa mala podiel, s akým by bola spokojná aj Markíza.

  • Tlačiť
  • 1

jednotka_stv_logo.gif

Priamy prenos galavečera OTO 2008 priniesol Jednotke vysoko nadpriemerný trhový podiel. V čase medzi 20:15 a 22:55 ju pozeralo 42,3 % divákov. Sledovalo ju 731-tisíc ľudí. STV o tom informovala v tlačovej správe.

Výsledok bol vyše dvakrát vyšší ako bežné trhové podiely Jednotky. Prekonal dokonca hodnoty, s akými by bol spokojný aj trhový líder Markíza.

oto2008-sienslavy.jpg

OTO dosiahol včera svoj druhý najlepší share v histórii peoplemetrového merania. V porovnaní s minulým rokom zaujal o 20-tisíc divákov viac. Aj jeho trhový podiel bol tentoraz vyšší približne o jeden percentný bod. Historicky najúspešnejší bol OTO vysielaný v roku 2007 – podľa tlačovej správy ho pozeralo 855-tisíc divákov a share mal 45,9 %. Vtedy mal totiž o jedného silného konkurenta menej: na Markíze prepadávala Pestúnka. Viac informácií.

OTO 2008 na Mediálne.sk

Najviac cien OTO získala Markíza. Pozrite si kompletné výsledky
Kritik: OTO 2008: Krajší, ale slabší

STV sa pochválila aj trhovým podielom v prime-time: mala 29,2 %, čo z nej spravilo trhového lídra pred Markízou (27,4 %) a Joj (18,7 %). Podľa STV bola Jednotka lídrom vo všetkých cieľových skupinách. V čase vysielania ankety OTO sa podľa informácií Mediálne.sk darilo akurát Paneláku na TV Joj. Ďalší program – dvojporcia Sviežej štvorky – prepadol. V prípade Markízy a jej romantického filmu z pera Inga Lindströmová tiež možno hovoriť o veľmi slabom výsledku.

"OTO 2008 bol jednoznačne úspechom všetkých televízií. Jeho tvorcovia už teraz začínajú premýšľať čo nové divákom priniesť, aby ho budúci jubilejný 10. ročník ankety o najpopulárnejšiu osobnosť televíznej obrazovky prekonal," skonštatovala hovorkyňa televízie Želmíra Habánová.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy sledovanosť