Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

OTO 2008 je vyhlásený. Pribudnú nové kategórie

30.12.2008, 15:10 | Radoslav Augustín | © 2008 News and Media Holding

Okrem novinky "Seriál roka" sa do kategórie program roka najnovšie rátajú aj eventy. Novou odbornou kategóriou je "Program Branding". Aký bude OTO 2008.

  • Tlačiť
  • 5

oto_logo.gif

Už deviatykrát dostanú ceny tí najlepší z televíznej brandže. Najprestížnejšie slovenské televízne ocenenie Osobnosť televíznej obrazovky (OTO) vstupuje do deviateho ročníka. OTO 2008 vyhlásil v koncoročnom dvojčísle po druhýkrát Ringierov Život.

Tohtoročné kategórie

Rozhodnú diváci
• Osobnosť TV spravodajstva
• Osobnosť TV športu
• Osobnosť TV publicistiky
• Moderátor/ka zábavných programov
• Speváčka
• Spevák
• Herečka
• Herec
• Seriál roka
• Zábavný program
• Program / event roka • Absolútny OTO (najviac hlasov)

Rozhodne porota
• Program Branding
• Sieň slávy
• Cena Života

OTO oceňujúci to najlepšie za uplynulý rok nebude kópiou predchádzajúcich ročníkov. Novými kategóriami, v ktorých rozhodnú hlasujúci diváci, sú "Seriál roka" a "Program / event roka". Na masívny nástup seriálových titulov dosiaľ reagoval OTO v pôvodnej kategórii Program roka - v minulom ročníku vyhrali Susedia.

Do nových prestížnych televíznych kategórií nemieri každá relácia, diváci môžu hlasovať len zo špeciálneho výberu. Za STV sa dá napríklad v kategórii program / event zaškrtnúť len Hodina deťom či OTO 2007. Markíza nominovala ťažiskové projekty a Miss, Joj jednohubky ako "Novoročný príhovor Tety Márgit", Jojka v meste či Domino Day a Rok 2008... aj taký je život.

Dve kategórie, v ktorej nehlasujú diváci, doplní tretia: program branding. V nej odborná porota pridelí cenu relácii, ktorá profesionálne narábala s vizuálom, scénou či celkovo marketingom značky titulu.

Kampaň na vysielanie eventu už beží. Vysielanie APA promuje na stredu, 11. marca na Jednotke.

Partner ankety, spoločnosť Ringier, pri hlasovaní pomôže svojej rastúcej internetovej vlajkovej lodi Čas.sk. Doména, prostredníctvom ktorej sa hlasuje, je totiž auditovaná práve pod Časom.

Anketu Osobnosť televíznej obrazovky organizuje agentúra Art Production Agency bývalej moderátorky STV Jany Prágerovej od roku 2000. Premiérový ročník sa uskutočnil v divadle Andreja Bagara v Nitre, vo februári 2001. V prvom ročníku bola Absolútnym OTOm Jarmila Hargašová, reláciou už neexistujúci Dereš. Od začiatku sa vysiela na STV, jeden ročník - 2003 - vysielala Joj a konkurenčná Markíza ho bojkotovala. Rok na to dostal OTO "oskarovú" vizáž, logo a koncept, od ktorého sa dosiaľ odkláňa len minimálne. Tento rok bordovú štylizáciu vizuálu vystriedala modrá.

  • Tlačiť
  • 5