Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Osobnosti poslali Mikovi list, aby nerušil Pod lampou

20.01.2015 | SITA | Mediálne.sk

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

20.01.2015 | tarok

Je problém ísť robiť "Lampu" do inej televízie?

20.01.2015 | Crescenzio

V dobe, kedy sreamovať na internet dokáže mobil už za 35 € mi pripadá vykrikovanie o zrušení relácie ako nosenie dreva do lesa. Keď bola relácia tak kvalitná, mala toľko divákov a podporovateľov, tak nebude problém ju vysielať napr. na youtube. Na osvetlenie mu postačí jedna halogenová lampa (štúdio mal furt tmavé), dve kamery z čínskeho e-shopu na statíve, a starý komp s Windows 2000 a môže stremovať. :-) :-) :-) :-)

20.01.2015 | muchomuurka

Budú to robiť zadarmo a žiť zo vzduchu? Akosi nechápem ekonomickú udržateľnosť navrhnutého modelu.

21.01.2015 | Crescenzio

Nech mu zastancovia lampy pošlú každý mesiac 10 €, dostanú heslo a login a môžu pozerať, alebo nech sa dajú do piano.sk. To sa im budú sypať peniažky. A možno zistí, že až toľko ľudí za tou jeho lampou nestojí, ako si nahovára.
Ale teraz naozaj vážne, pokiaľ si pán Hríb myslí, že ma tak kvalitnú reláciu, prečo to neskúsiť. Veď stovky projektov takto beží na youtube.

21.01.2015 | Divák 2

Problém predsa neznie, či je možné vysielať reláciu niekde inde, ale že ju stiahli zo štátnej televízie. Je to hodnotový spor, v ktorom nejde o peniaze, ale o také ťažko kvantifikovateľné pojmy, ako sú pluralita názorov, sloboda slova, a hlavne reflexia vládnucej moci. Nemusíme s obsahom relácie vždy súhlasiť, nemusí sa nám páčiť možné self-promo redakcie .týždňa, ale v rozvinutej spoločnosti by nemala chýbať možnosť si ju pustiť. Lebo alternatívami môžu byť len opatrná sterilita (naozaj čakáte, že Havran niekedy zatne do niečoho politicky živého?), alebo vzdanie sa akejkoľvek potreby vyjadriť kontroverzný názor na štátnom kanáli.

20.01.2015 | Mauritius

RTVS nie je súkromná televízia a preto nemôže mať zo zákona v rozpočte fond na pokuty.
Má zodpovedať GR RTVS za pokuty Lampy, alebo iných programov vlastnými peniazmi ?
Alebo má tiež žiadať divákov, prípadne osobnosti ktoré sú za zachovanie vysielania , aby sa mu na to poskladali :-)
Lampa nebola zrušená, skončila len platnosť zmluvy a jej predĺženie a pokračovanie bolo spojené s opakovaným rizikom pokút pre RTVS a skrytej reklamy pre W-Press.

21.01.2015 | tarok

Presne tak.