Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ordináciu na jeseň nahradí nový seriál Horúca krv

20.04.2012, 12:49 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Markíza napriek dlhodobo neuspokojivej sledovanosti stále nehovorí o definitívnom konci seriálu Ordinácia v ružovej záhrade.

  • Tlačiť
  • 0

tv_markiza_logo_modre

Podpriemerne výkonný pôvodný seriál Ordinácia v ružovej záhrade má od jesene na obrazovke televízie Markíza nahradiť ohlasovaná novinka s názvom Horúca krv.

"Koncom apríla by sa mal točiť pilot na nový dramatický veľký seriál. Verím, že bude veľmi úspešný. Je z takého úplne iného prostredia ako doteraz a ja si myslím, že sa môže stať veľmi dlhotrvajúcim, fungujúcim seriálom na slovenskom trhu," povedala v nedeľnej relácii Zo zákulisia Markízy generálna riaditeľka TV Markíza a Doma Zuzana Ťapáková.

Denník Plus jeden deň v dnešnom vydaní informoval, že ponuku účinkovať v novom seriáli už prijali herci ako Jozef Vajda, Zdena Studenková, Anna Javorková, Alexander Bárta, Zuzana Kanócz, Marek Ťapák či Táňa Pauhofová. Väčšina z nich hrala aj v Ordinácii.

"Bude to z každého rožka troška, každý si tam nájde to svoje – rozvíjame tam krásny romantický príbeh, ale aj drámu a trošku krimi. Venujeme sa rodinným vzťahom a generačným problémom," povedala pred časom Wanda Adamík Hrycová, vtedajšia šéfka produkčnej spoločnosti MediaPro Entertainment Slovakia (MPE), ktorá seriál pre Markízu vyrába. Ide o pôvodný slovenský námet kmeňových autorov firmy.

ordinacia_markiza_promo

Zdroj: TV Markíza

Ordinácii v ružovej záhrade sa nedarilo už uplynulú jeseň, keď oscilovala na podpriemerných hodnotách okolo 25 percent v strategickej cieľovej skupine 12-54. MPE to riešila výraznou obmenou tímu a zároveň zmenou scenára. Janu Kákošovú nahradila na čele tvorivého tímu šéfka vývoja MPE Valéria Schulczová.

Ani zmeny vysielacieho času, intenzívne promo, nové postavy, vynovené kulisy a vizuál či dramatická streľba hneď v úvode šiestej série však na jar nevrátili seriálu divákov. Podľa informácií Mediálne.sk je priemerný tohtoročný trhový podiel Ordinácie 22,5 % v 12-54. Priemerný share Markízy od začiatku roka je približne 27 % celodenne a 29 % v prime-time.

Markíza napriek dlhodobo neuspokojivým výsledkom sledovanosti stále nehovorí o úplnom konci seriálu, ale iba o pauze. "Ordinácia v ružovej záhrade nekončí. Je to najdlhšie produkovaný a úspešný seriál, ktorý bude mať prestávku vzhľadom na jeho plánované inovatívne zmeny. O opätovnom nasadení Ordinácie budeme divákov včas informovať," povedala denníku Plus jeden deň hovorkyňa televízie Oľga Dúbravská. Aktuálna šiesta séria má skončiť v júni.

Uplynulý týždeň sa tiež začalo nakrúcanie druhej série romantického seriálu Druhý dych. Rozvinúť má nové dejové línie a pribudnú v ňom aj nové postavy. Na jeseň Markíza chystá i licencovanú kulinársku reality šou Masterchef, ktorá je momentálne vo fáze castingu.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)