Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Oliver Andrásy si registruje názov Nikto nie je dokonalý. Tvrdí, že "pre každý prípad"

28.06.2010, 13:00 | © 2010 News and Media Holding

Aj múdry schybí nemusí mať na jeseň na Markíze isté pokračovanie.

  • Tlačiť
  • 2

Autor, producent a moderátor relácie Aj múdry schybí Oliver Andrásy si chce zabezpečiť používanie slovenskej verzie názvu českého programu, ktorý bol na televízii Prima kedysi obdobou televíznej klasiky Aj múdry schybí. Na úrade priemyselného vlastníctva si v polovici tohto mesiaca na vlastné meno podal žiadosť o registráciu ochrannej známky Nikto nie je dokonalý.  

Aj múdry schybí nemusí mať na jeseň isté pokračovanie. Posledné premiérové vydanie tejto sezóny si na Markíze v piatok 11. júna podľa informácií Mediálne.sk pozrelo v strategickej cieľovej skupine 12-54 podpriemerných 26 % divákov. Relácia viaže dlhodobo skôr staršieho diváka. 

aj_mudry_schybi_male

V prípade zrušenia relácie na Markíze by jej výkonnostný potenciál mohol byť atraktívny pre STV, ktorá naďalej predáva reklamu na univerzálnu cieľovú skupinu 12+ a bojuje s prepadom sledovansti. "Žijeme neisté časy, takže názov Nikto nie je dokonalý si zatiaľ registrujem pre každý prípad. V tejto chvíli nie je nič uzavreté," povedal pre Mediálne.sk Andrásy. K prípadnej spolupráci s verejnoprávnou televíziou sa zatiaľ nechcel vyjadriť.

Relácia Nikdo není dokonalý bola českou obdobou formátu Aj múdry schybí, ktorú v roku 1997 Andrásy spustil na českej TV Prima. Pol roka fungovala ako týždenník a stala sa najsledovanejším programom stanice. Neskôr česká komerčná dvojka formát mierne upravila a začala ho vyrábať sama. Podľa vtedajšieho Andrásyho vyjadrenia išlo o krádež.

Aj múdry schybí z produkcie Andrásyho firmy Hattrick prešlo na Markízu v rovnakom roku z dnes už neexistujúcej VTV. Počas trinástich rokov ostal formát prakticky nedotknutý s výnimkou dvoch úprav zvučky a scény. Vo februári 2010 piatkový slot Aj múdry schybí obsadila nová šou Tomu neuveríš! s ambíciou o omladenie tohto času. Po neúspechu šou putovala na stredu po Modrom z neba, do času, kde skončili už viaceré relácie Markízy. Keď zmizla aj stadiaľ, Markíza Mediálne.sk potvrdila, že s formátom "v tejto sezóne" končí. Viac o Tomu neuveríš! a jeho pôsobení na Markíze.

Aj múdry schybí medzičasom podstúpilo "omladzovaciu kúru", dostalo novú zvučku i scénu, tvorcovia začali pozývať viac mladších hostí a mierne sa upravil aj samotný formát. Do piatkového prime-time sa relácia opäť vrátila od konca marca, v 12-54 ju však dokázal porážať Panelák na Joj.

  • Tlačiť
  • 2