Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

O 5 minút 12 s Kiskom a Pellegrinim urobilo 10-ročný rekord, viedla aj Superstar

17.02.2020, 16:27 | pol | © 2020 News and Media Holding

Najsledovanejšími reláciami počas víkendu boli spravodajské formáty slovenských televízií. Ako líder trhu sa uviedla nová séria Superstar, Joj v piatok viedla s premiérovým seriálom Bola raz jedna škola. Dlhodobý rekord opäť prepísala politická diskusia RTVS O 5 minút 12.

  • Tlačiť
  • 0

Nová séria federálnej Superstar sa na Markíze uviedla v nedeľnom prime-time sledovanosťou 308-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri trhovom podiele 26,3 percenta.

Je to ďaleko za historickými rekordmi formátu z minulosti, pozitívnym signálom ale pre Markízu môže byť, že share úvodnej epizódy bol o 2,8 percentuálneho bodu vyšší ako pred dvomi rokmi pri štarte predošlej série. V 12+ mala Superstar 468-tisíc divákov, podiel dosiahol 21,7 percenta.

V univerzálnej cieľovke boli všetky tri najsledovanejšie stanice pomerne blízko pri sebe, v čase po 20:30 viedla 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)