Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Núñez si prebral v Miami cenu za Zem spieva, hovoril s 20 producentmi

19.01.2018, 15:09 | pol | © 2018 News and Media Holding

Slovenský televízny formát Zem spieva sa prezentoval v tomto týždni na globálnom veľtrhu NATPE v Miami. Producent a režisér Peter Nunez si tu oficiálne prevzal cenu za triumf programu v súťaži Pitch & Play, v ktorej ho porota vlani v Budapešti vyhlásila za najlepší nový non-scripted formát v regióne strednej a východnej Európy.

  • Tlačiť
  • 1

V rámci programu NATPE v Miami sa miniceremoniál so slovenským tvorcom uskutočnil v utorok. P. Núñez si cenu prevzal pred stovkami účastníkov na globálnej prehliadke.

„Bol to super pocit,“ povedal P. Núñez. Aj v Miami formát Zem spieva prezentoval auditóriu. Koncept talentovej šou so šírením národných tradícií ocenilo publikum potleskom.

NATPE ako televízny veľtrh slúži aj na dohadovanie dealov o nákupe formátov či akvizícií. Zem spieva sa tak ukázala širokému publiku.

„Bol som naozaj v šoku. Po prezentácii iniciovali neformálne stretnutie približne dvadsiati obchodníci s televíznymi formátmi, napríklad z Čile, USA, Japonska, Turecka a ďalších krajín,“ načrtol P. Núñez.

„Ak by sa splnila aspoň desatina z toho, bolo by to úžasné,“ dodal slovenský režisér.

Neprehliadnite

Formát Zem spieva vznikol v spolupráci Nunez NFE a RTVS. O predaji formátu do zahraničia zatiaľ ani jedna zo strán neinformovala, no telerozhlas avizoval niekoľko záujemcov a snahu ponúknuť program na zahraničné trhy.

RTVS momentálne vysiela druhú sériu folklórnej šou, ktorá na Jednotke odštartovala 13. januára.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Nunez NFE, RTVS, Zem spieva