Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový seriál Hniezdo štartoval na Jednotke ako líder v 12+

13.01.2020, 15:31 | pol | © 2020 News and Media Holding

Premiérový seriál Hniezdo z produkcie RTVS má za sebou úspešný štart, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ priniesol Jednotke pozíciu trhového lídra. Najsledovanejšou reláciou celkovo boli Noviny TV Joj.

  • Tlačiť
  • 0

Nový seriál Hniezdo bude Jednotka vysielať v nedeľnom prime-time. Prvú časť si o 20:30 pozrelo 470-tisíc divákov v 12+, čo znamenalo trhový podiel 19,8 percenta. Stanica bola v tom čase lídrom u celého publika.

V užšej cieľovke 12 – 54 bol seriál menej výkonný, oslovil 171-tisíc mladších divákov (13,7 %).

V komerčnej cieľovke bola v nedeľu večer lídrom 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)