Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový magazín STV Piknik Klub má za sebou výrobu do steny. Prvú a poslednú

12.08.2010, 10:00 | Ivan Krasko | © 2010 News and Media Holding

STV dolaďovala detaily predtým, než začne svoju novinku vysielať denne naživo. Vo vnútri prvé fotografie z generálky.

  • Tlačiť
  • 4

jednotka_stv_logo.gif

Nový denný magazín Jednotky Piknik Klub má za sebou prvé vysielane. No nie naostro, ale iba generálku: "Piknik Klub mal jedno skúšobné vysielanie, počas ktorého sa nová moderátorská dvojica Katka Brychtová a Bibiana Odrejková spolu s celým technickým a realizačným štábom oboznámili nielen s novou štruktúrou relácie, ale najmä s úplne novým štúdiom," povedal pre Mediálne.sk Martin Kontúr.

piknik_klub_logo

Generálka sa uskutočnila v pondelok a podľa Kontúra prebiehala podľa rovnakého scenára ako štandardná live verzia – išlo sa bez prestávky v totožnej stopáži. Okrem oboznámenia sa s prostredím to malo aj druhý dôvod: "Ďalším z cieľov skúšobného vysielania boli aj prípadné drobné korektúry pred spustením ostrého štartu, ktorý bude v pondelok 23. augusta popoludní." Výsledkom nebudú výraznejšie zmeny v štruktúre relácie. Slovenská televízia už ani nechystá ďalšiu generálku, postačí si s jednou. Na nej sa zúčastnili aj druhé dve moderátorky Andrea Vadkerti a Karin Majtánová.

STV zverejnila tiež prvé fotografie z generálky, odhaľujúce štúdio Piknik Klubu. To bude ladená do zeleno-drevových farieb s motívmi motýľov. Interiér okrem sedačky a veľkej televíznej obrazovky doplní tiež kuchynský pult.

Relácia má byť postavená ako publicisticko-informačný prúd informácií, príspevkov, reportáží a rozhovorov. "Piknik Klub je magazín o ženách, nielen pre ženy. Relácia bude spĺňať aj motivačný charakter – napríklad rozhovory a profily žien v ich autentickom prostredí, ktoré dokázali prekonať ťažké životné prekážky a silou vôle, či pomocou okolia začali nový život," povedal Kontúr. "Základ tvoria publicistické žánre, ktoré sa budú striedať s aktuálnymi informáciami. Hlavným cieľom je televíznemu divákovi spríjemniť popoludnie zaujímavým obsahom a zároveň mu poskytne aktuálne, užitočné, praktické a nápomocné informácie pre každodennú potrebu a životnú pohodu," dodal. Reláciu bude Jednotka vysielať naživo. V štruktúre ponechá aj Dámsky magazín. Viac informácií o septembrovej štruktúre Jednotky a upútavky na Piknik Klub.

Piknik Klub pôjde na Jednotke od 23. augusta po Správach STV, v slote o 16:35. Čiasočne sa bude prekrývať s magazínom televízie Doma L.O.V.E., ktorý sa presunie z pôvodného late-primového slotu na jeseň presunie medzi 16:00 a 17:00. Jesenný program Doma.

piknikklub-inzerat_STV

Zdroj: STV

  • Tlačiť
  • 4