Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Novinku Lucky Room pri štarte zdolal film na Markíze

04.03.2019, 16:55 | pol | © 2019 News and Media Holding

Nová game show TV Joj Lucky Room pri svojom štarte dosiahla v sobotu večer jednociferný podiel v komerčnej cieľovke skupine 12 – 54. Viac divákov mala filmová premiéra na Markíze. Jednotka mala navrch v piatok večer s kvízšou Čo ja viem, Joj mala vďaka V siedmom nebi najsilnejší nespravodajský program víkendu v 12+.

  • Tlačiť
  • 1

Premiéra komédie Pobrežná hliadka bola v sobotu najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12 – 54. Film videlo 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Čo ja viem, Jednotka, Kameňák, Lucky room, Markíza, RTVS, sledovanosť, The Voice Česko Slovensko, TV Joj, V siedmom nebi, Záhady tela