Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Novinka Utajený šéf Markíze zabrala, bola jej najsilnejším formátom jesene

13.11.2019, 12:47 | pol | © 2019 News and Media Holding

Nová reality šou Utajený šéf sa Markíze v utorok večer uviedla nadpriemerným výkonom a nadviazala tak na úspešný seriál Sestričky, ktorý v slote televízia vysielala predtým. Joj finišovala s kriminálkou Za sklom.

  • Tlačiť
  • 0

Vo formáte Utajený šéf sa šéfovia a manažéri firiem menia tajne na radových zamestnancov, aby si chod vlastnej spoločnosti pozreli ich očami.

Prvý diel slovenskej verzie celosvetovo licencovanej reality šou sledovalo v utorok na Markíze 418-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 35,6 percenta.

U mladšieho publika tak novinka televízii zabrala lepšie ako napríklad Tvoja tvár znie povedome či iné prime-timeové formáty. Navrch by mala aj v porovnaní s ďalšou sledovanou šou Česko Slovensko má talent, ktorú vysiela Joj. Ani tá počas tohtoročnej jesene nemala v 12 – 54 vyšší rating.

Utajený šéf bol 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, TV Joj, Utajený šéf, Za sklom

Diskusia (0 reakcií)