Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Novinka Joj S Pravdou von bola proti repríze Mileniek lídrom

11.01.2019, 12:04 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Ďalší z tohtoročných nových formátov S pravdou von sa na Joj uviedol ako líder trhu v komerčnej aj univerzálnej cieľovke. Štart mu uľahčila aj ponuka Markízy, ktorá v slote stavila na reprízu svojho seriálu Milenky.

  • Tlačiť
  • 0

Novinka S pravdou von oslovila vo štvrtok večer 222-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Joj prinieslo trhový podiel 20 percent. V 12+ sledovalo zábavnú reláciu 433-tisíc divákov (20,3 %).

Markíza v prime-time zaradila dve časti seriálu Milenky, prvá, ktorá sa prekrýval s novou šou Joj, oslovila 147-tisíc mladších divákov (13,1%) a 218-tisíc celkovo (10 %). Seriál premiérovala Markíza vlani.

V univerzálnej cieľovke sa večer pred Markízu dostala Jednotka so zábavnou reláciou Zlaté časy. Tú si pozrelo 321-tisíc divákov (14,7 %). V komerčnej cieľovke to bolo 115-tisíc mladších divákov (10,2 %).

Pri podpriemerných číslach sa na hlavný kanál u celého publika doťahovala Markíze menšia stanica Doma. Telenovelu Neželaná nevesta na nej o 20:30 sledovalo 186-tisíc divákov, čo znamenlo share 8,5 percenta. V 12 – 54 to bolo 55-tisíc divákov (4,9 %). Druhá časť sa dostala cez dvojciferný podiel v 12+ – bol na úrovni 10,5 percenta vďaka 192-tisíc divákom.

Podvečerná ponuka televízia zatiaľ divákov veľmi neláka. Aj vo štvrtok viedli po 18. hodine najprv Rodinné prípady na Markíze, ktoré sledovalo 155-tisíc mladších divákov (19,2 %) a 293-tisíc celkovo (17 %).

Joj sa veľmi nedarí so Záchranármi, ktorých po 17:30 pozeralo 113-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 %) a 233-tisíc v 12+ (14,9 %). Následná súťaž IQ Taxi sa však už dotiahla na Rodinné prípady – u mladších divákov mala podiel 19,3 percenta, program sledovalo 163-tisíc z nich. V 12+ si vyhrávanie peňazí v taxíku s Kulym pozrelo 312-tisíc ľudí (17,6 %).

V komerčnej cieľovke bolo aj vo štvrtok najsilnejšie Počasie na Markíze, ktoré podľa peoplemetrov videlo 332-tisíc mladších divákov (30,9 %). V 12+ mala predpoveď 598-tisícové publikum (27,7 %).

V univerzálnej cieľovke pritiahli najviac ľudí Noviny TV Joj, ktoré videlo 665-tisíc divákov (31,5 %). V užšej cieľovke 12 – 54 ich bolo 273-tisíc (26,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy IQ Taxi, Jednotka, Markíza, Milenky, Rodinné prípady, RTVS, S pravdou von, sledovanosť, TV Joj, záchranári, Zlaté časy

Diskusia (0 reakcií)