Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Novinka Dobre vedieť! tesným lídrom u mladých, v 12+ viedla Zoo

18.05.2016, 11:37 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Markíze sa v utorok do prime-timeu vracali premiérové časti Svokry a po reality šou štartovala aj novinka Dobre vedieť!. S oboma formátmi bola televízia lídrom trhu v komerčnej cieľovke, u celkového publika (12+) na vedúcu pozíciu strácala.

  • Tlačiť
  • 1

Svokru po 20:30 sledovalo 202-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo Markíze prinieslo podpriemerný trhový podiel 18 percent. Na pozíciu lídra to však v uvedenom čase stačilo.

Prvú časť seriálu Zoo na Joj sledovalo 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 15,5 percenta. Trojkou trhu v čase vysielania tretej tretiny hokejového zápasu z MS Fínsko – Kanada bola Dvojka, ktorá si uchmatla po 20:50 165-tisíc mladších divákov (14,3 %). Nikto nie je dokonalý na Jednotke malo v komerčnej cieľovke 153-tisícové publikum (13,5 %).

V 12+ bola situácia odlišná. U celého publika mala navrch Jednotka, Nikto nie je dokonalý videlo dovedna 401-tisíc ľudí (19 %). Svokra na Markíze zaujala 365-tisíc divákov (17,5 %), Zoo na Joj 344-tisíc (16,6 %).

V ďalšom pásme v rámci hlavného vysielacieho času si tesné líderstvo u mladšieho publika udržala Markíza s prvou časťou Dobre vedieť!. Zvedavých na ňu bolo 185-tisíc divákov (22,6 %), v 12+ mala zábavná kvízšou 297-tisíc divákov (19,5 %).

Druhý diel Zoo v rovnakom čase uprednostnilo na Joj 161-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20,2 percenta. V 12+ bol seriál lídrom vďaka 316-tisícovému publiku, ktoré znamenalo share 21,2 percenta.

Najsledovanejším programom utorka v 12 – 54 bola tretia tretina a následné predĺženie posledného zápasu Slovákov na hokejovom šampionáte proti USA. Vyvrcholenie duelu videlo po 12:50 281-tisíc mladších divákov, podiel bol na úrovni 65,1 percenta. V 12+ mala najsledovanejšia časť prenosu 504-tisíc divákov (58,2 %).

V univerzálnej cieľovke namerali peoplemetre najviac divákov v utorok relácii Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď videlo 549-tisíc ľudí (26,3 %), z toho 249-tisíc bolo z komerčnej cieľovky (22,5 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Dobre vedieť, Markíza, MS v hokeji 2016, Nikto nie je dokonalý, RTVS, Svokra, TV Joj, ZOO