Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nesmrteľní odštartovali slabší ako ktorýkoľvek diel Kriminálky Staré Mesto

09.11.2010, 14:00 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Iniciálny trhový podiel série v cieľovej skupine 12+ je 14,9 %. Filmu Náramok k lepšiemu výkonu nepomohla ani na pomery STV nadštandardná propagácia. Karel Gott priniesol Adela Show doterajší rekord.

  • Tlačiť
  • 7

jednotka_stv_logo.gif

Štart filmovej série Nesmrteľní svojou sledovanosťou neprekonal prvý diel predchádzajúcej Kriminálky Staré Mesto ani žiaden z ďalších šiestich. Film Náramok včera na Jednotke STV dosiahol v cieľovej skupine 12+ rating 6,2 %, trhový podiel 14,9 % a pozrelo si ho 292-tisíc divákov. Kriminálka začínala s ratingom 8,5 %, podielom 21,2 % a 401-tisíc ľuďmi pri obrazovkách. Seriál si počas všetkých siedmich epizód udržal podiely nad hranicou 15 %.

naramok_nesmrtelni_Oreo

Náramku k lepšiemu výkonu nepomohla ani na pomery STV nadštandardná propagácia, pre prvý kanál s doterajším sezónnym priemerom 12,6 % však stále ide o nadpriemerný výsledok. Trhovým lídrom bol v čase svojho vysielania Panelák (557-tisíc, 12,2 % / 29,0 %)  na Joj pred filmom Tá mrcha nedá pokoj! (511-tisíc, 10,8 % / 28,0 %) na Markíze. Ku koncu sa Náramok prekrýval aj so seriálom Profesionáli (405-tisíc, 8,6 % / 26,0 %) na Joj.

STV potvrdzuje svoju povesť televízie staších divákov. V cieľovej skupine 12-54, na ktorú Markíza a Joj predávajú reklamu, dosiahol Náramok výrazne nižší rating 3,7 % a share 10,5 %. S odstupom viac než 22 percentných bodov zvíťazil film Tá mrcha nedá pokoj! (10,8 % / 32,9 %) na Markíze pred Panelákom (10,7 % / 30,5 %) na Joj.

Naďalej nadpriemerné výkony v 12+ prináša Dvojke STV prime-time súťaž Fenomén (109-tisíc, 2,3 % / 5,5 %). Markíza sa v tlačovej správe pochválila výsledkom nočnej Adela show (348-tisíc, 35,7 % v 12+ a 33,9 % v 12-54), ktorý mal byť najlepší od začiatku jej vysielania. K úspechu prispel atraktívny hosť, český spevák Karel Gott. 

V 12+ si celkové víťazstvo v prime-time pripísala Markíza s podielom 31,3 %, doťahovala sa na ňu Joj s 27,7 % a Jednotka výrazne zaostávala s 12,2 %. Celodenne dosiahla Markíza podiel 31,7 %, Joj 22,9 % a Jednotka 11,8 %.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 7