Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Návrat Susedov prilákal k televízorom viac ako milión divákov

02.01.2018, 10:26 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Návrat sitkomu Susedia po 10-ročnej prestávke pritiahol na Nový rok k televíznym obrazovkám 1,056 milióna divákov, čo je ratingové maximum slovenských staníc od MS v hokeji v roku 2016. Seriál Markízy pozeral takmer každý druhý človek z komerčnej cieľovky 12 – 54.

  • Tlačiť
  • 8

Markíze nasadenie Susedov počas sviatočného dňa vyšlo – premiérovú polhodinovú epizódu si v pondelok o 20:30 pozrelo 724-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 45,1 percenta. V 12+ návrat sitkomu videlo 1 056 000 ľudí (38,3 %).

Pre slovenské televízie ide o ratingové maximum od hokejového svetového šampionátu v máji 2016, keď druhú tretinu duelu Slovenska s Francúzskom sledovalo na Jednotke 1,12 milióna divákov. Susedov Markíza pri štarte neprerušila reklamou.

Silný sitkom odsunul za seba premiérové Inkognito na Joj, ktoré trvalo do pol desiatej a malo 286-tisíc mladších divákov (18,3 %). V 12+ si hádanie povolaní zvolilo 598-tisíc divákov (22,2 %).

Výrazne zaostala Jednotka, kde šiel Slávnostný koncert pri príležitosti 25. výročia vzniku Slovenska. Podľa peoplemetrov ho pozeralo 58-tisíc divákov (2,2 %), z toho 19-tisíc v komerčnej cieľovke (1,2 %).

Markíze sa na Nový rok darilo aj s premiérovým seriálom Oteckovia, ktorý bude vysielať v podvečeroch. Prvú časť po 18:10 si pozrelo 408-tisíc mladších divákov (30,5 %) a 637-tisíc celkovo (27,2 %). Na Joj v tom čase od 17:10 bežal film V hlave, ktorý sledovalo 220-tisíc mladších divákov (17,2 %) a 264-tisíc v 12+ (11,8 %).

Kým prime-time v prvý deň roka ovládla Markíza, Silvester vyšiel lepšie Joj. Pred polnocou viedla so svojou premiérovou zábavou u celého publika, u mladých sa po 20:00 dotiahla Jednotka.

Najsledovanejším programom posledného dňa roka bola napokon relácia Všetko, čo mám rád o 22:30. Videlo ju 430-tisíc mladších divákov (27,7 %) a 752-tisíc v 12+ (29,1 %).

Silvestrovské Nikto nie je dokonalý predtým na Joj oslovilo 383-tisíc mladších divákov (24,3 %) a 684-tisíc v 12+ (25,9 %). Prakticky rovnaký výkon malo v komerčnej cieľovke aj Milujem Slovensko na Jednotke s 384-tisíc divákmi (24,5 %). V 12+ mal koncoročný špeciál 645-tisícové publikum (24,5 %).

Markíza na záver roka stavila na komédiu Babovřesky, uprednostnilo ju 192-tisíc mladších divákov (12,2 %) a 261-tsíc v 12+ (9,9 %). Kredenc si po 23:00 pozrelo 239-tisíc mladších divákov (15,6 %) a 293-tisíc celkovo (11,5 %).

  • Tlačiť
  • 8

Tagy Inkognito, Jednotka, Kredenc, Markíza, Milujem Slovensko, Nikto nie je dokonalý, Oteckovia, RTVS, silvester, sledovanosť, Susedia, TV Joj, Všetko čo mám rád