Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Naši tesne viedli nad Boyardom, Farma zdolala Super Karaoke

14.09.2017, 11:19 | pol | © 2017 News and Media Holding

So seriálom Naši sa Joj v stredajšom prime-time darilo proti šou Markízy Pevnosť Boyard aj v aktuálnom týždni. Naši boli tesným lídrom trhu, Markíza sa presadila neskôr vďaka Farme.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Kým v pondelok aj utorok viedla v prime-time Markíza, v stredajší večer mala po 20:30 tesný náskok Joj. Prvú časť Našich sledovalo 237-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 20,8 percenta. V 12+ mal seriál 360-tisícové publikum (16,9 %).

Neskoršiu druhú časť Našich so začiatkom o 21:15 sledovalo 212-tisíc mladších divákov (20 %) a 310-tisíc v 12+ (16 %).

Pevnosť Boyard na Markíze sa prekrývala s oboma časťami seriálu aj s úvodom novinky Super Karaoke na Joj. Dobrodružnú súťaž sledovalo 216-tisíc mladších divákov pri podiele 20,1 percenta. V 12+ mal program 352-tisíc divákov (17,7 %).

Markíza sa dostávala do čela s druhou polovicou Boyardu a pozíciu lídra s výraznejším náskokom si uchmatla počas následnej Farmy so začiatkom o 22:10. Reality šou sledovalo 154-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,2 %) a 276-tisíc v 12+ (20,1 %).

Super Karaoke, ktoré šlo na Joj od 22. hodiny, sa v tejto konkurencii nepresadilo. Relácia mala 114-tisíc mladších divákov (14,1 %) a 161-tisíc celkovo (10,7 %).

Komerčné stanice v stredu večer oslabila aj Jednotka s futbalovou Ligou majstrov. Sledovanejší prvý polčas medzi Liverpoolom a FC Sevilla pozeralo po 20:40 109-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,7 %) a 238-tisíc v 12+ (11,4 %).

Najsledovanejším programom stredy bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď si pozrelo 284-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 568-tisíc v 12+ (26,8 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Farma, Markíza, Naši, Pevnosť Boyard, sledovanosť, Super Karaoke, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)