Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najviac Slovákov chce stále televíziu do 10 eur, ochota platiť ale rastie

13.09.2018, 17:46 | pol | © 2018 News and Media Holding

Slovenskí diváci sú za príjem televízneho signálu ochotní najčastejšie platiť sumu od 6 do 15 eur. To zhruba kopíruje súčasnú cenovú politiku operátorov a ich najvyužívanejších balíkov. Z prieskumu však vyplýva, že v uplynulých troch rokoch narástla ochota zákazníkov platiť za signál viac.

  • Tlačiť
  • 0

V prieskume NMS Market Research odpovedali respondenti aj na otázku, koľko sú ochotní platiť za televízne programové balíčky.

Rovnako ako pred tromi rokmi mala najväčší podiel odpovedí – 30 percent – možnosť 6 – 10 eur. V prieskum z roku 2015 ju zvolilo 33 percent opýtaných.

S televíziou do päť eur už ráta málokto 

Zmenu zákazníckych postojov vidí spoločnosť SES Video CEE, ktorá o prieskume informovala, najmä pri platbe 11 – 15 eur, ktorá je akceptovateľná pre štvrtinu respondentov. Ešte pred tromi 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy operátori, sledovanie

Diskusia (0 reakcií)