Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Na webe je zverejnená údajná e-mailová komunikácia ľudí z manažmentu Joj

17.02.2017 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Na webe wikileaks-slovensko.org sa vo štvrtok objavilo niekoľko e-mailov, v ktorých medzi sebou komunikuje manažment TV Joj, vo všetkých prípadoch je súčasťou riaditeľ Marcel Grega. Nie je jasné, ako sa niekto k interným mailom dostal. Podľa všetkého by mohli byť autentické, televízia to poprela.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Na zverejnenie komunikácie upozornila Mediálne.sk aj správa z adresy wikileaksslovensko@yahoo.com, podpísaná bola ako „Team WikiLeaks Slovensko“.

Neznámi autori webu, kde obsah posledného 3,5 roka nepribúdal, tvrdia, že budú postupne zverejňovať e-mailovú komunikáciu top manažmentu Joj za posledných 10 rokov. Uvádzajú, že komunikáciu získali z anonymného zdroja a o jej autenticite nepochybujú.

„Maily budú na našej stránke pribúdať postupne, nakoľko ich unikli tisícky a spracovávame ich v súlade so zásadami WikiLeaks. Zverejnením tejto komunikácie chceme našej verejnosti ukázať ako fungujú naše najväčšie a najmienkotvornejšie médiá,“ končil sa text e-mailu označeného ako „oznámenie redakciám“.

Joj na zverejnenú komunikáciu zatiaľ nereagovala. Mediálne.sk požiadalo televíziu o stanovisko.

Čo je v uniknutých e-mailoch

Aktualizované: V uniknutých e-mailoch, ktorých zverejnená časť pochádza z druhej polovice vlaňajška, komunikuje M. Grega s programovým riaditeľom Rolandom Kubinom, finančným šéfom Mojmírom Mlčochom, obchodným riaditeľom Martinom Heržom, šéfkou akvizícií Erikou Tóthovou či šéfkou PR Ivanou Semjanovou.

Komunikácia vyzerá reálne. Sedí napríklad aj heslo k zamknutému videu prvého dielu seriálu Za sklom, ktoré manažmentu tvorcovia poslali cez Vimeo.

M. Grega komunikuje aj so súčasným šéfom Towercomu Ivanom Peschlom (v tom čase finančným riaditeľom). Ďalej mal komunikovať aj s vtedajším šéfom TNS Slovakia Ivanom Šimekom, ktorá realizuje u nás meranie sledovanosti.

Súčasťou uniknutej komunikácie sú aj maily M. Gregu s Michalom Miškovcom, ktorý je spoluzakladateľom bol šéfredaktorom webu Mediaboom.sk. Prepojenie s TV Joj súčasný šéfredaktor webu Michal Hrčka v minulosti odmietal. Dodnes má však web informácie z Joj v predstihu vrátane oficiálnych fotografií z nakrúcania relácii či seriálov.

V prepisoch sú aj e-maily, v ktorých mali komunikovať s M. Gregom aj ďalší členovia Rady Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc. 

Pozn: Nakoľko televízia Joj poprela autentickosť e-mailov, zámer zverejnenia materiálu nie je známy a zdroj je nedôveryhodný, rozhodla sa redakcia Mediálne.sk odstrániť z pôvodnej správy detaily o obsahu e-mailov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy TV Joj, WikiLeaks Slovakia

Diskusia (0 reakcií)