Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Veľkonočný pondelok viedlo Čo ja viem, Markíza a Joj v tesnom závese

18.04.2017, 12:01 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Počas predĺženého veľkonočného víkendu sa televízie vo večeroch striedali vo vedení. Viaceré súboje dopadli tesne vrátane štvrtkovej konfrontácie Dobre vedieť! a Inkognita či pondelkového súboja novej série Čo ja viem so špeciálom Vylomenín a filmom.

  • Tlačiť
  • 0

Kvíz Čo ja viem sa na Jednotke na Veľkonočný pondelok vrátil v novej sérii ako trhový líder, a to vrátane komerčnej cieľovky 12 – 54. Licencovaný formát sledovalo 237-tisíc mladších divákov pri podiele 17 percent a 465-tisíc celkovo (19,3 %).

Na návrat Vylomenín na Markíze bolo zvedavých 228-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,3 %) a 394-tisíc v 12+ (16,3 %). Film Falošní poliši, ktorý trval na Joj o 50 minút dlhšie ako Čo ja viem a Vylomeniny, dosiahol sledovanosť 235-tisíc divákov v užšej cieľovke 12 – 54 (18,9 %) a 303-tisíc v 12+ (14,1 %).

Vysoko bola v pondelok Dvojka s duelom Slovensko – Lotyšsko na hokejových MS hráčov do 18 rokov. Priamy prenos z Popradu mal najviac divákov v druhej tretine po 20:20, videlo ju 277-tisíc ľudí (11,1 %), do komerčnej cieľovky spadalo 208-tisíc (14,6 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj s 311-tisíc mladšími divákmi (23,9 %) a 644-tisíc v 12+ (27,3 %).

Nedeľný večer vyhrala aj v ostatnom týždni Tvoja tvár znie povedome. Šou Markízy pozeralo 316-tisíc mladších divákov (25,7 %) a 489-tisíc v 12+ (23,9 %).

Seriál 1890 na Joj uprednostnilo 258-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,6 %) a 388-tisíc v 12+ (16,5 %). Tajné životy na Jednotke mali v rovnakom čase priazeň 157-tisíc mladších divákov (11,5 %), v univerzálnej cieľovke išlo o 400-tisíc ľudí (16,9 %).

1890Zdroj: TV Joj

Najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie – predpoveď Joj videlo 342-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,9 %). V 12+ to bolo 597-tisíc divákov (25,7 %).

V sobotu po 20:30 viedla Markíza s filmom Podfukári 2, film sledovalo 222-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 21,1 percenta. V 12+ to bolo 296-tisíc divákov (16,4 %).

Joj bola dvojkou trhou s filmom Veľká šestka, zvolilo si ho 179-tisíc mladších divákov (16,1 %) a 220-tisíc v 12+ (11,5 %).

Jednotka konkurovala premiérovým filmom Bella a Sebastián 2, sledovalo ho 251-tisíc divákov (12,6 %), z toho 104-tisíc mladších (9,2 %).

Vysoko bola opäť Dvojka s večerným hokejom Slovensko – Kanada. Najlepšie na tom bola tretia tretina s predĺžením – videlo ju 226-tisíc divákov (11,4 %), 145-tisíc z nich spadalo do komerčnej cieľovky (12,6 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo v sobotu Počasie – reláciu Markízy sledovalo 237-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,2 %) a 446-tisíc v 12+ (24,4 %).

V piatok s večerným filmom uspela Joj. Romantickú snímku Na vine sú hviezdy pozeralo 300-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 388-tisíc v 12+ (19,3 %).

Zahraničný film zdolal v cieľovke 12 – 54 aj Farmu na Markíze, reality šou sledovalo 213-tisíc mladších divákov (17 %). V 12+ mala navrch, videlo ju 438-tisíc divákov (19,7 %).

Následný Duel Farmy sledovalo po 21:45 236-tisíc mladších divákov (22,4 %) a 447-tisíc v 12+ (25,2 %).

Na Veľký piatok zaradila Jednotka dve časti Biblie. Sledovanejší prvý diel o 20:25 si pozrelo 272-tisíc divákov (12,3 %), 124-tisíc z nich bolo z cieľovky 12 – 54 (10 %).

Zdroj: RTVS

Na vrchole ratingového rebríčka bolo v piatok Najlepšie počasie na Joj – videlo ho 343-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,9 %) a 628-tisíc v 12+ (28,6 %).

Vo štvrtok večer sa presadilo u mladšieho publika Dobre vedieť! na Markíze, kvízšou si pozrelo 230-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %). V 12+ to bolo 341-tisíc divákov (15,5 %).

Inkognito na Joj malo v tom čase 210-tisíc mladších divákov, share dosahoval 17,1 percenta. V 12+ hádanie povolaní viedlo vďaka 406-tisícovému publiku (18,4 %).

Zlaté časy na Jednotke si pozrelo 245-tisíc tisíc divákov (11,2 %), v užšej cieľovke 12 – 54 to bolo 116-tisíc divákov (9,6 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 250-tisíc mladších divákov (24,4 %) a 506-tisíc celkovo (27 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Dobre vedieť, Farma, Inkognito, Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)