Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Slovensku spúšťa vysielanie nový detský kanál

04.11.2019, 12:10 | reb | © 2019 News and Media Holding

Viacom, spoločnosť prevádzkujúca vysielanie kanálov Nickelodeon, Nick Jr., Prima Comedy Central a MTV, spustila od novembra nový televízny kanál pre detského diváka na Slovensku s názvom Nicktoons. Ten prinesie výber animovaných seriálov vrátane niekoľkých premiér spoločnosti Nickleodon, ktorá je prevádzkovateľom rovnomenného kanálu. Do ponuky ho ako prvé zaradilo UPC, postupne sa pridajú aj ďalší operátori.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Viacom

Nicktoons dosahuje sledovanosťou vyše 90 miliónov domácností v 27 krajinách sveta. Ide o kanál s animovaným obsahom pre deti, ktorý vysiela 24 hodín denne s ponukou seriálov od Nickleodonu. 

Sú nimi napríklad Vzostup korytnačiek Ninja, Spongebob v nohaviciach, seriál Kung Fu Panda, Avatar: Legendy o Aangovi, Alvin a Chipmunkovia alebo Tučniaci z Madagaskaru.

Neprehliadnite

Nicktoons prinesie aj premiéry ďalších animovaných seriálov – napríklad 44 mačiek alebo Lego city dobrodružstvo a ďalšie.

Zákazníci UPC získali prístup k novému kanálu od začiatku novembra. U tohto operátora je kanál v programových balíčkoch Komfort, Komplet a tematickom balíčku Kids.

Ďalší operátori 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Viacom

Diskusia (0 reakcií)