Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na semifinále ČSMT bolo zvedavých skoro 550-tisíc divákov

19.11.2015, 13:41 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Súťažný program Česko Slovensko má talent si udržiava nadpriemerné čísla sledovanosti aj s blížiacim sa záverom aktuálnej piatej série. Živý semifinálový prenos z bratislavskej Incheby sledovalo v stredu dovedna 546-tisíc divákov, pri zarátaní videní v archívoch v rovnaký deň 553-tisíc.

  • Tlačiť
  • 0

Talent v stredajšom slote aj tentoraz dominoval, stal sa najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke 12 – 54, v ktorej zaujal 365-tisíc divákov. Joj mala v čase vysielania šou trhový podiel 36,1 percenta. Ide o štvrtý najlepší share v rámci aktuálnej série.

Maximom zostáva podiel 39,7 percenta, ktorý malo úplne prvé vydanie vysielané 1. septembra. Tomu naďalej patrí aj ratingový rekord, keď ho videlo 475-tisíc mladších divákov, čo znamenalo historicky najsilnejší štart formátu na slovenskom trhu.

Najsledovanejšie časti ČSMT 5 (12 - 54)
Dátum Rtg (tis.) Shr (%)
1. septembra 475 39,7
2. septembra 421 38
4. novembra 413 36,8
28. októbra 396 35,8
21. októbra 387 33,5

Proti ČSMT sa v stredu postavilo Búrlivé víno na Markíze, ktoré uprednostnilo 208-tisíc divákov vo veku od 12 do 54. Televízii to zabezpečilo share 18,9 percenta.

V 12+ sa seriál de facto vyrovnal talentovej šou – mal priazeň 542-tisíc divákov (26,2 %), Talent videlo spomínaných 546-tisíc divákov (28,9 %).

So semifinálovým živým prenosom trvajúcim do 22:50 sa z väčšej časti prekrývala aj Farma štartujúca na Markíze o 22. hodine. Reality šou sledovalo 185-tisíc mladších divákov (23,2 %) a 383-tisíc v 12+ (25,8 %).

Talent čaká na Joj sobotné finále, ktoré sa uskutoční takisto v Inchebe. Na budúcu stredu ešte Joj avizuje zostrih najzaujímavejších vystúpení z tohtoročnej šou. Kompilát pôjde proti premiérovej Chart Show na Markíze.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Česko Slovensko má talent, Farma, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)