Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Môj najmilší hit opäť urobil z Jednotky prime-time jednotku

13.08.2007, 09:37 | Radoslav Augustín | © 2007 News and Media Holding

Markíza a jej Policajná akadémia je naopak slabým prostriedkom v získavaní zadefinovaných cieľov, ďalší z reprízových rekordérov klesol pod nežiadúcu hranicu 30 %. Na druhej strane, v mladšej cieľovej skupine 12-54 Markíza za v priemeroch prime-time nad 35 % vystúpila.

  • Tlačiť
  • 0

Prvý letný prime-time projekt Slovenskej televízie v jej histórii Môj najmilší hit (600 tis., 13,1 % / 39,7 %) sa už asi prepadákom nestane. Aj v piatok vysoko bodoval z pozície trhového lídra a zároveň získal svoj vôbec najlepší podiel na trhu.

Markíza a jej Policajná akadémia (436 tis., 9,5 % / 28,6 %) je naopak slabým prostriedkom v získavaní zadefinovaných cieľov, ďalší z reprízových rekordérov klesol pod nežiadúcu hranicu 30 %. Na druhej strane, v mladšej cieľovej skupine 12-54 Markíza zas v priemeroch prime-time nad 35 % vystúpila. Pochované a zaklincované zostáva v piatok večer Inkognito (179 tis., 3,9 % / 11,6 %) TV Joj.

Slabým miestom ponuky slovenských televízií zostáva piatok po desiatej hodine, kedy excelujú české televízie. Slovenské televízie vtedy nesledovalo ani 60 % divákov, ktorí mali práve zapnuté blikajúce obrazovky. Najhoršie sa darilo Jednotke so Zúfalými manželkami (112 tis., 2,5 % / 12,6 %), zúfalý však bol aj výkon najsledovanejšieho titulu, filmu Hry patriotov (294 tis., 6,4 % / 30,0 %) na Markíze.

Piatok bol pre Markízu s podielom 33,5 % podpriemerný, oproti minulému piatku dokonca klesla o 1,7 percentného bodu. Môže za to veľmi silná Jednotka s celodenným podielom nad 22 %, pričom rástla viac ako o bod. Joj takmer o bod klesla na veľmi zlých 12,7 %.

Jednotka sa v prime-time stala lídrom na trhu s podielom 33,3 %, dvojkou bola Markíza s veľmi nízkym podielom 30,4 %. Joj ďaleko zaostávala s podielom 12,9 %.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy sledovanosť

Diskusia (0 reakcií)