Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Moderátor urazil Putina, televízia po protestoch prestala vysielať

08.07.2019, 09:30 | TASR | Mediálne.sk

Súkromná gruzínska televízna spoločnosť Rustavi 2 v pondelok ráno po niekoľkých hodinách obnovila svoje vysielanie. Vysielať prestala v nedeľu po tom, ako sa podvečer pred jej sídlom zhromaždili stovky rozhorčených občanov. Tí požadovali verejné ospravedlnenie od vedenia za urážlivé výroky moderátora Giorgiho Gabuniu na adresu ruského prezidenta Vladimira Putina a jeho rodičov.

  • Tlačiť
  • 0

Protestujúci sa tiež domáhali prepustenia vedenia spoločnosti a generálneho riaditeľa, ako aj začatia trestného konania, informovala v pondelok agentúra Interfax.

V súvislosti s vyhrážkami divákov sa generálny riaditeľ Rustavi 2 Nika Gvaramia rozhodol pozastaviť vysielanie v záujme bezpečnosti zamestnancov televízie.

Obscénne slová televízneho moderátora na adresu V. Putina a jeho rodiny odsúdila ako provokáciu aj gruzínska prezidentka Salome Zurabišviliová, ako aj premiér Mamuka Bachtadze, predseda parlamentu Arčil Talakvadze a ďalší politici.

Televízny kanál Rustavi 2 vydal oficiálne vyhlásenie, v ktorom sa ospravedlnil divákom za novinárovo konanie.

„Sme presvedčení, že vyjadrovanie sa (moderátora) Giorgiho Gabuniu nespĺňa vysoké štandardy stanovené naším kanálom, bude sa ním zaoberať správna rada televízneho kanálu,“ uvádza sa vo vyhlásení zverejnenom na webovej stránke Rustavi 2.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Gruzínsko, televízia, Vladimir Putin

Diskusia (0 reakcií)