Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Milujem Slovensko štartovalo ako dvojka trhu, Superstar podrástla

07.09.2015, 10:29 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Spevácka šou Superstar na Markíze v nedeľu oproti prvej epizóde spred týždňa mierne navýšila počet divákov v komerčnej cieľovke a stala sa opätovne najsledovanejším programom dňa. Licencovanú súťaž sledovalo 384-tisíc mladších divákov, pri štarte série ich bolo 353-tisíc.

  • Tlačiť
  • 0

Markíze priniesla Superstar skoro identický výkon ako pri štarte – po 20:30 mala trhový podiel v 12 – 54 na úrovni 32 percent (pred týždňom 31,9 %). Celkovo spevácku súťaž videlo 536-tisíc divákov (26,4 %).

Trhovou dvojkou za Markízou bola Joj s formátom V siedmom nebi. Reláciu uprednostnilo 257-tisíc mladších divákov pri podiele 21,4 percenta. V 12+ mala emotívna šou s Vilom Rozborilom 516-tisícové publikum (25,5 %).

Zdroj: TV Joj

Oproti prvému dielu si po týždni dokázal zlepšiť výkonnosť aj seriál Doktor Martin na Jednotke. Na druhú časť bolo v nedeľu po 20:20 zvedavých 327-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke (14,3 %). Mladých z toho bolo 133-tisíc (10,1 %).

V 12+ bolo v nedeľu najsledovanejším programom dňa Najlepšie počasie na Joj, ktoré si pozrelo 693-tisíc divákov (30,7 %).

V sobotu komerčné stanice „uhli“ futbalovému zápoleniu na RTVS, ktorá na Jednotke vysielala kvalifikačný duel Španielsko – Slovensko. Išlo o najsledovanejší programom dňa, o zápas bol väčší záujem v prvom polčas od 20:40, keď pri televízoroch sedelo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,1 %) a 528-tisíc celkovo (25 %).

Druhé dejstvo dosledovalo 257-tisíc mladších divákov (22,7 %), v 12+ to bolo 440-tisíc ľudí (23,4 %). Jednotka bola s futbalom v prime-time lídrom trhu.

Markíza a Joj uhrali s reprízovými filmami v 12 – 54 identický výkon – 178-tisíc divákov mala Lúpež to taliansky (15,9 %) aj Armaggedon (17,8 %) končiaci až po polnoci. V 12+ sledovalo snímku Markízy 258-tisíc divákov (13,6 %), Joj si zvolilo 219-tisíc ľudí (12,3 %).

V piatkovom prime-time dominovala Farma, ktorá sa u mladých stala najsledovanejším programom dňa. Markíza z reality šou nasadila bežný zostrih a hneď po ňom aj Duel. Klasickú epizódu sledovalo po 20:30 248-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,3 %), v 12+ zaujala 444-tisíc ľudí (22 %).

Trhovou dvojkou bola Jednotka, na ktorej sa vracala v novej sérii zábavno-súťažná šou Milujem Slovensko. Jej prvú epizódu po pauze si pozrelo 213-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,1 %), v univerzálnej išlo o 396-tisíc divákov (19,6 %).

Zdroj: RTVS

Joj patrilo po 20:30 so seriálom Divoké kone v oboch hlavných cieľovkách tretie miesto – prvú epizódu z nasadenej dvojporcie sledovalo 122-tisíc mladších divákov (10,9 %) a 308-tisíc v 12+ (15,3 %).

Na Jednotke mala v piatok premiéru aj nová relácia Cestou necestou. Po 21:50 ju sledovalo 96-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,9 %) a 150-tisíc v 12+ (8 %).

Jednotka bola v tom čase už trhovou trojkou, väčšie publikum mal Duel Farmy na Markíze (241-tisíc v 12 – 54, share 28,6 % respektíve 435-tisíc v 12+, share 29,5 %), ako aj druhá časť Divokých koní na Joj (111-tisíc v 12 – 54, share 11,7 % respektíve 306-tisíc v 12+, share 18,4 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Divoké kone, Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)