Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Milujem Slovensko sa vrátilo ako líder v 12+, viedli aj Talent a Tvoja tvár

16.09.2019, 16:33 | pol | © 2019 News and Media Holding

Zábavno-súťažná šou Milujem Slovensko sa v piatkovom prime-time vrátila so staronovými kapitánmi Adelou Vinczeovou a Danom Danglom ako líder trhu v cieľovej skupine 12+. Vedúce postavenie si cez víkend udržali aj ťažiskové zábavné šou komerčných televízií – Česko Slovensko má talent a Tvoja tvár znie povedome.

  • Tlačiť
  • 2

Milujem Slovensko sledovalo v prípade prvej časti v novej sezóne 390-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel Jednotky 21,3 percenta. Stačilo na pozíciu lídra trhu v 12+, hoci formát z minulosti pamätá aj ratingy nad pol milióna divákov.

Počet divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri Milujem Slovensko RTVS nezverejnila. V užšej cieľovke však mala navrch Farma na Markíze, ktorú sledovalo 192-tisíc mladších divákov pri podiele 20,6 percenta.

V 12+ mala reality šou Markízy 336-tisícové publikum (19,7 %). Na Joj bežala snímka Rande naslepo, televízia v tlačovej správe čísla sledovanosti nešpecifikovala.

Najsledovanejším programom piatka bolo v komerčnej cieľovke 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Česko Slovensko má talent, Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome