Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Milujem Slovensko sa vrátilo ako líder, Take Me Out sa nedarilo

11.09.2017, 13:25 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Tanečná šou Markízy Let's Dance si v prípade druhej časti získala pozíciu trhového lídra, hoci oproti štartu dosiahla nižšiu sledovanosť. Markíza viedla aj so sobotným filmom, v piatok sa presadila Jednotka vďaka návratu Milujem Slovensko.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Let's Dance pozeralo v nedeľu večer 243-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 27,2 percenta. V 12+ mala šou 509-tisíc divákov (30,9 %).

Hoci išlo o úbytok divákov oproti štartu šou, Markíza bola trhovým lídrom. Klesla totiž aj Joj, ktorá po minulotýždňovom kinohite Rýchlo a zbesilo 7 tentoraz vysielala film Na úteku. Pozrelo si ho 228-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 329-tisíc v 12+ (17 %).

Jednotka zaradila v nedeľu večer reprízový film Colette, ktorý si pozrelo 154-tisíc divákov (7,5 %). Do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 93-tisíc z nich (8,3 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie na Joj, reláciu videlo 290-tisíc mladších divákov (24,1 %) a 602-tisíc v 12+ (26,6 %).

V sobotu večer sa takisto v komerčnej cieľovke presadila Markíza s filmom San Adreas, ktorý si zvolilo 253-tisíc mladších divákov (25,6 %). Išlo o najsledovanejší program dňa u mladých. V 12+ mala snímka 340-tisíc divákov (18,9 %).

Joj nepotešila zoznamka Take Me Out, ktorá sa v sobotnom slote nepresadila. Sledovalo ju 127-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo znamenalo podpriemerný share 12,5 percenta a pozíciu trojky trhu. V 12+ šou videlo 220-tisíc divákov (11,9 %).

V univerzálnej cieľovke viedla Jednotka s kvízšou Záhady tela, ktorú pozeralo 443-tisíc divákov pri podiele 22 percent. V 12 – 54 videlo licencovaný formát 194-tisíc divákov (18,2 %).

V piatok sa vrátila do štruktúry Jednotky šou Milujem Slovensko. Hoci za svojimi maximami z minulosti zaostala, na pozíciu lídra to stačilo v oboch hlavných cieľovkách. Šou mala 200-tisíc mladších divákov (21 %) a 442-tisíc celkovo (23,5 %).

Joj bola v závese so zábavnou šou Všetko, čo mám rád, ktorú si pozrelo 162-tisíc mladších divákov (17,2 %) a 345-tisíc v 12+ (18,7 %).

Piatok nevyšiel pre zmenu vôbec Markíze, premiérový film Dievča vo vlaku podľa knižného bestselleru zaujal iba 104-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,1 %), v širšej cieľovke 12+ to bolo 164-tisíc divákov (9,8 %).

Najsledovanejším programom piatka bolo Počasie Markízy, predpoveď videlo 231-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,4 %) a 447-tisíc celkovo (25,5 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Jednotka, Let's Dance, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Take me out, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)