Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Milujem Slovensko po čase nebolo lídrom, 1890 a Tvoja tvár pri sebe

20.03.2017, 11:00 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Ďalší nedeľný mikrosúboj nákladných projektov komerčných televízií priniesol podobnú sledovanosť seriálu 1890 na Joj a zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome. V sobotu viedla v 12+ Jednotka, po dlhšom čase nie v piatok, kde sa presadila premiérová Farma.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Nedeľný večer priniesol Markíze a Joj podobné ratingy – Joj bola so seriálom 1890 na hodnote 9,2 percenta v komerčnej cieľovke, čo znamenalo 297-tisíc divákov. Markíza mala so šou Tvoja tvár znie povedome rating 8,8 percenta (281-tisíc divákov) a podiel 27 percent.

Podľa audienčnej krivky si Markíza prevzala pozíciu lídra po prvom reklamnom bloku seriálu Joj pred deviatou večer. Výrazný náskok si potom Tvoja tvár držala po konci 1890 okolo desiatej. Licencovaná šou trvala až do pol dvanástej, vďaka čomu bola Markíza celkovým lídrom v prime-time (19:00 – 23:00).

Aj v 12+ boli ratingy komerčných staníc podobné – Joj mala so seriálom dovedna 454-tisíc divákov pri podiele 19,6 percenta, Markíza 448-tisíc (24,3 %).

Jednotka so seriálom Tajné životy zaujala 441-tisíc divákov (17,7 %), do komerčnej cieľovky 12 – 54 spadalo 185-tisíc z nich (13,1 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré videlo 378-tisíc mladích divákov (28,5 %) a 680-tisíc v 12+ (28 %).

V sobotu večer mala najviac mladších divákov komédia Bláznivá dovolenka na Joj s 247-tisícovým publikom (20,5 %). V 12+ mala snímka 364-tisíc divákov (17,3 %).

Markíza evidovala s filmom Nezlomný 229-tisíc mladších divákov (20,6 %) a 317-tisíc celkovo (16,4 %).

V univerzálnej cieľovke bola lídrom trhu Jednotka so šou Zem spieva, ktorú pozeralo 492-tisíc divákov pri podiele 22,6 percenta. V 12 – 54 mal program 191-tisíc divákov (15,4 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladých bolo aj v tomto prípade Počasie Markízy s 320-tisíc divákmi (27,7 %), v 12+ s 580-tisíc (27,1 %).

V piatok večer sa po dlhšom čase dostala šou Milujem Slovensko mimo líderskej pozície, reprízu licencovaného formátu tesne prekonala Markíza s Farmou. Reality šou sledovalo 232-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 19,8 percenta. V 12+ mala 428-tisíc divákov (20,1 %).

Milujem Slovensko sledovalo 223-tisíc mladších divákov (19,1 %), v 12+ ich bolo 425-tisíc (20,1 %).

Joj mala v piatok večer s bondovkou Casino Royal 172-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,7 %) a 259-tisíc celkovo (15,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, sledovalo ich 272-tisíc mladších divákov (25,4 %) a 597-tisíc v 12+ (28,9 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy 1890, Farma, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Tajné životy, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)