Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Milujem Slovensko lídrom už aj mladých, Superstar aj V siedmom nebi klesli

19.10.2015, 10:52 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Superstar a V siedmom nebi si v nedeľu opäť zopakovali rovnaké rozloženie divákov – spevácka súťaž mala navrch u mladšieho publika 12 – 54, snívanie s Vilom Rozborilom v 12+. V sobotnom prime-time vyhrala takisto Markíza, v piatok po 20. hodine bola lídrom trhu verejnoprávna Jednotka.

  • Tlačiť
  • 1

Superstar aj V siedmom nebi oproti predošlému týždňu klesli. Prvé semifinálové kole speváckej šou sledovalo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovke pri podiele 26,6 percenta. V siedmom nebi malo v rovnakom čase 234-tisíc mladších divákov (20,3 %).

V 12+ videlo prvý živý prenos Superstar dovedna 447-tisíc ľudí (22,8 %), V siedmom nebi zaujalo dovedna 514-tisíc divákov (25,9 %).

Jednotka v tejto konkurencii uhrala so seriálom Doktor Martin share v univerzálnej cieľovke 11,2 percenta, keď ju po 20:20 sledovalo 256-tisíc divákov, z toho 108-tisíc v 12 – 54 (8,1 %).

Sledovanosť Superstar vs. V siedmom nebi (12 - 54)
Superstar V siedmom nebi
Dátum Rtg (tis.) Shr (%) Rtg (tis.) Shr (%)
30. 8. 362 32,1 251 22,4
6. 9. 390 32 262 21,6
13. 9. 339 30,1 226 20,2
20. 9. 308 25,2 381 31,2
27. 9. 367 28,6 279 21,8
4. 10. 350 31,1 258 21,6
11. 10. 366 31,2 270 21,7
18. 10. 307 26,6 239 20,5
Priemer 348 29,6 271 22,6
Hodnoty sledovanosti pre Live + VOSDAL (živé vysielanie + oneskorená sledovanosť v ten istý deň)

Nadpriemerne sa darilo v nedeľu večer stanici Plus s kultovou snímkou Vykúpenie z väznice Shawshank, ktorú si pozrelo 96-tisíc mladších divákov (9,2 %) a 140-tisíc v 12+ (7,9 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo podľa peoplemetrov Najlepšie počasie na Joj s 326-tisíc divákmi v mladšej cieľovke (25 %) a spolu 666-tisíc divákmi (29,3 %).

Sobotný večer patril Markíze vďaka filmu Jack Ryan: V utajení, ten sledovalo po 20:30 v komerčnej cieľovke 270-tisíc divákov (24,9 %), v 12+ to bolo 373-tisíc divákov (20 %).

Joj klesol komediálny seriál Dvojičky na úroveň 195-tisíc mladších divákov (17,1 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 282-tisíc ľudí (13,9 %). Následný špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja so začiatkom o 21:20 videlo 230-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,8 %), v 12+ to bolo 326-tisíc divákov (18,6 %).

Na Jednotke boli z večernej ponuky najsledovanejšie Nečakané stretnutia po 20:20, ktoré sledovalo 261-tisíc divákov v 12+ (12,9 %), mladých z toho bolo 63-tisíc (1,9 %).

Z menších staníc sa večer darilo kanálu Doma s romantikou od Rosamundy Pilcherovej. Film Kandidáti na lásku si zvolilo 68-tisíc mladších divákov (6,2 %), v 12+ to bolo 158-tisíc ľudí (8 %).

Na čele ratingového poradia boli v sobotu Televízne noviny na Markíze, videlo ich 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,6 %) a 628-tisíc v 12+ (34,7 %).

Piatkový večer patril po 20. hodine Jednotke, ktorá dokázala so zábavno-súťažnou šou Milujem Slovensko zvíťaziť aj v komerčnej cieľovke. Licencovaný formát mal 239-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (21,6 %), v 12+ to bolo 475-tisíc divákov (23,1 %), čo predstavuje maximum v rámci aktuálnej sezóny. 

Jednotka odsunula za seba Farmu na Markíze, ktorá evidovala 213-tisíc divákov (19,2 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 462-tisíc divákov (26,3 %).

Piatkový špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja sledovalo na Joj 183-tisíc mladších divákov (16,5 %), v širšej cieľovke to bolo 274-tisíc ľudí (13,6 %).

Po 22:00 bola výrazným lídrom Markíza, na ktorej pokračovala Farma Duelom. Na ten bolo zvedavých 251-tisíc divákov (30,5 %), v 12+ to bolo 517-tisíc divákov (35,8 %).

Nad svojím priemerom bola večer menšia stanica Plus vďaka akvizičnej šou X Factor Veľká Británia. Tá si po 20:45 na dve hodiny uchmatla 97-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo stanici prinieslo trhový podiel 9,2 percenta. V 12+ videlo spevácku súťaž 129-tisíc ľudí (6,8 %).

Najsledovanejším programom piatka v komerčnej cieľovky boli Športové noviny Markízy s 298-tisíc divákmi (29,2 %). V 12+ sledovalo športový súhrn 517-tisíc ľudí (26,5 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Dvojičky, Farma, Markíza, Milujem Slovensko, Moja mama varí lepšie ako tvoja, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi