Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mesto tieňov sa ako trhák neuviedlo

14.04.2008, 16:10 | Radoslav Augustín | © 2008 News and Media Holding

Diváci začali počas prvej epizódy nového krimiseriálu prepínať na Panelák.

  • Tlačiť
  • 4

Prvá slovenská kriminálka Mesto tieňov (priemerný poet divákov 576 tis., rating: 12,6 % / share: 37,2 %) sa na Markíze v piatok uviedla mdlo, ale nadpriemerne. Dobrú východiskovú pozícia seriálu nezabezpečili ani reprízoví Susedia (542 / 11,9 / 34,7), veľká časť divákov si totiž zvolila Takí sme boli (417 / 9,1 / 25,9) na Jednotke.

Problémom Mesta tieňov bol Panelák (392 / 8,6 / 26,3), po jeho štarte začala krivka debutujúceho krimisériálu klesať a denného seriálu stúpať. Vyvrcholenie Mesta tieňov po reklamnej pauze bolo najmenej sledovanou pasážou prvej epizódy.

Joj večer otvárala slabými Novinami Plus (248 / 5,4 / 16,7), predposledné Lyrics (263 / 5,7 / 16,2) z prvej série neúspešného programu zdedilo čísla rozšíreného spravodajstva. Pre adaptáciu americkej karaoke šou sú ale tieto čísla jedny z najvyšších za ostatné týždne.

Film Jednotky STV V smrteľnom ohrození (244 / 5,3 / 19,6) priniesol štandard, nočné filmy Markízy (Rukojemníčka ;274 / 6,0 / 34,0) a Joj (Nebezpečné hry; 136 / 3,0 / 18,7) štartujúce súčasne po desiatej sa držali okolo priemeru každej z televízií.

Markíza (33,6 %) mala problém s večerným podielom, na jej priemer bol v piatok veľmi nízko. Jednotka (20,4 %) obhájila svoju pozíciu, čo sa takmer nepodarilo Joj (17,1 %).

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

  • Tlačiť
  • 4

Tagy sledovanosť