Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Mediálna hodnota svadby Banášovej a Vinczeho prekonala milión eur

15.06.2017, 13:40 | Michal Vasko

O sledovanej svadbe Adely Banášovej a Viktora Vinczeho, ktorej sa venoval najmä bulvár, zverejnili slovenské médiá od zásnub dvojice až po uzavretie manželstva dovedna 313 príspevkov. Priestor, ktorý zabrali, zodpovedá mediálnej hodnote vyše milióna eur. Vyplýva to z monitoringu Newton Media.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

V informovaní o dvojici vedú pochopiteľne bulvárne denníky Nový Čas a Plus Jeden Deň. Z pohľadu platformy vedie objem článkov na weboch nad materiálmi v printe, v prípade Plus Jedeného Dňa trojnásobne. 

Newton Media narátala v monitoringu za obdobie 14. február - 12. jún spomínaných 313 výstupov na tému vzťahu A. Banášovej a V. Vinczeho a ich avizovanej svadby. Od Valentína sa začalo monitorované obdobie preto, že vtedy redaktor Markízy požiadal o ruku moderátorku Chart Show v živom vysielaní Telerána. 

Správy vo všetkých médiách dosiahli podľa metodiky AVE dosiahli hodnotu 1 049 980 eur. Ide o sumu, ktorú by bolo potrebné zaplatiť podľa cenníkových cien za reklamu, ak by bola uverejnená v rovnakom rozsahu ako články o svadbe A. Banášovej.

AVE vychádza z aktuálnej ceny inzercie a zo skutočného rozsahu príspevkov. Pre každé médium sa sledujú jednotlivé premenné, ako sú pozícia článku (strana, na ktorej je článok zverejnený), prítomnosť obrázku či grafu v príspevku, umiestnenie kľúčovej informácie v titulku príspevku, rozsah informácie venovanej spoločnosti (značke) v rámci príspevku, hodnotenie spoločnosti (značky) v príspevku a jednotková cena reklamy v danom médiu (napríklad na štvorcový centimeter článku či jednu sekundu v televízii a rádiu, vysvetľuje metodiku Newton Media. 

Z monitoringu tiež vyplýva, že počas svadobného dňa dvojice vyšlo v médiách 33 správ. Tým sa pozornosť médií o prominentný pár dostala pred valentínske zásnuby, keď sa zverejnilo 14 správ. V titulkoch sa meno A. Banášovej skloňovalo dvakrát častejšie ako ženícha.

„Mediálny vplyv Banášovej sobášu s Vinczem dosiahol úroveň 920,74 GRP,“ uvádza Newton Media. GRP určuje komunikačnú silu medializovanej udalosti, inými slovami jej kumulovanú sledovanosť v populácii respektíve cieľovej skupine. 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Adela Banášová, Newton Media

Diskusia (0 reakcií)