Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Martina Lišková: Borovským sa nezaoberám

28.09.2007 | Radoslav Augustín | Lukáš Kočišek

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

28.09.2007 | Gaben

Škoda, že tento rozhovor nie je uverejnený vo všetkých novinách, večernom spravodajstve televízií a samozrejme opakovane i v rádiach... . Jednoduchá otázka: "Prečo?" Ešte jednoduchšia odpoveď: " Televíziam je divák vlastne u "hája", prednejší sú "obchodní partneri", ak oni nemajú "sezónu", divák strč sa, pozeraj nezáživný program... . :~(

29.09.2007 | SDX

Vies na akom principe funguje KAZDA komercna firma? Na tom ze im ide len a jedine o zisk. A ponuknu to co ma najvacsiu sledovanost, pripadne nieco co im da namiesto prijmu z reklam peniaze z niecoho ineho.

29.09.2007 | Izmajl

neexistuje aby mala tv divaka v haji, on pozera reklamy, on potom nakupuje produkty, ktore v reklamach videl, a kvoli nemu si potom zadavatelia reklamy opat platia novu reklamu v tv.a tak dookola.

29.09.2007 | Gaben

SDX a Izmajl, prečítajte si poriadne rozhovor. Píše sa tam jasne v ZMYSLE, že napríklad po Vianociach nie je už taký silný záujem "obchodných partnerov", a to isté cez leto, ďalej je tam odôvodnenie v tomto zmysle, že samozrejme od peňazí z reklamy ("obchodných partnerov"), závisí aj programová skladba, čo si môžu dovoliť v tom, ktorom období, tak preto pred a počas napríklad Vianoc si môžu aj dovoliť dať kvalitnejší program, chce mi niekto povedať, že Markíza trie biedu, keď za minulý rok mala o 50% vyššie zisky?

28.09.2007 | takteda

Tomu sa vravi zmysluplny rozhovor, ze Feri? Ziadne huste reci a nic, co by sa neskor muselo "hamovat". Len jedna vec sa mi na Markize zda strasne klise. Tak predcizne sa venuju programingu ale promo je nevyrazne a neviditelne. Nulova napaditost i exekucia. Akoby ani nemali identitu. Tomu tak kedysi nebolo.

28.09.2007 | anfi

načo identita, keď je zisk???

29.09.2007 | END

"Čo spravíte, keď vám skončia Susedia? Sú to dva prime-timy.

Pracujeme na ďalších tituloch. Ako viete, to je úlohou nášho nového oddelenia formátového developmentu. Pracujú nielen na sitcome, zvažujú všetky dostupné žánre."



:)))))))

30.09.2007 | šárka

Nová programová riaditeľka aspoň z tohto rozhovoru posobí dosť fundovane a v pohode, leno som si nie istá, či vie kto vedie nové oddelenie formátového developmentu...jednoducho povedané, aby sa dočkala volajakého sitcomu či iného žánru...:) , značka R.L.

30.11.2007 | Belzebubak

Borovskému si jaskyňu neotvárala, tak načo sa ním zaoberať.