Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markízu spasila Horná Dolná. Priniesla jej najlepšie čísla v tomto roku

14.03.2017, 10:39 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Po výrazne podpriemerných pondelkových výkonoch so seriálom Divoký Zapadákov vrátila Markízu do hry stálica Horná Dolná, ktorá od 13. marca odštartovala s premiérovými časťami. Seriál bol najsledovanejším programom dňa v cieľovke 12 – 54 a televízii priniesol tohtoročné maximá.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza v pondelkovom prime-time v predošlých týždňoch otvorila Inkognitu na Joj cestu k ratingovým rekordom od návratu zábavného formátu do vysielania. Zvrat priniesla až Horná Dolná, ktorá z Markízy urobila po čase lídra trhu počas pondelkového večera.

Komediálny seriál sledovalo 398-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 33,8 percenta. V 12+ mala Horná Dolná 532-tisíc divákov (24,2 %).

Premiérové Inkognito sledovalo o 20:35 na Joj 226-tisíc mladších divákov pri podiele 19,6 percenta. V 12+ mala relácia 466-tisíc divákov (21,7 %).

Pre Markízu išlo o dosiaľ najsilnejší večer v tomto roku (hoci historické rekordy Hornej Dolnej siahajú k 50-percentným podielom a 900-tisíc divákom) – v prime-time medzi 19. a 23. hodinou dosiahla podiel u mladšieho publika 26,9 percenta (Joj 21,4 %). Silný prime-time priniesol stanici aj celodenne najvyšší share v tomto roku – 24,3 percenta (Joj 17,8 %).

Markíza si pozíciu lídra držala aj s prvým dielom Farmy, hoci so značným poklesom divákov oproti Hornej Dolnej. Reality šou prekrývajúcu sa s premiérou i následnou reprízou Inkognita sledovalo o 21:40 208-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,9 %) a 338-tisíc v 12+ (21,5 %).

Joj mala v tom čase u mladšieho publika share 22,1 percenta so spomínaným opakovaným dielom Inkognita, ktorý videlo 164-tisíc divákov. V 12+ ich bolo 327-tisíc (23,4 %).

V konkurencii zábavných formátov mala česká komédia Bobule na Jednotke 160-tisíc divákov (7,4 %), z toho 87-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (7,6 %).

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré mali v širšej cieľovke 12+ 663-tisíc divákov (31,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Horná Dolná, Inkognito, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)