Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíze zabrala nová šou 2 na 1, vyhrala s ňou nedeľný večer

12.02.2018, 11:33 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Markízu nesklamala ďalšia tohtoročná novinka v programe – zábavná šou so skrytou kamerou 2 na 1. Televízii zabezpečila v odvážnom slote v nedeľu večer pozíciu trhového lídra.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza nasadila novinku 2 na 1 na nedeľný večer, kde vysiela svoje veľké zábavné šou a mimo hlavných sezón filmy. Tentoraz priestor dostal pôvodný formát podľa námetu Dana Dangla a Adely Vinczeovej, ktorí ako hosťa privítali tenistku Dominiku Cibulkovú.

Prvé vydanie 2 na 1 si pozrelo 379-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 30,5 percenta. V 12+ dosiahol program sledovanosť 603-tisíc divákov a share 26,8 percenta.

Šou 2 na 1 bola najsledovanejším program dňa a v celom týždni u mladšieho publika druhým najsledovanejším za seriálom Susedia. Markíza program nakrúcala vlani ako pilotný diel, ďalšie zatiaľ nakrútené nemá. Je však pravdepodobné, že po úspechu úvodného dielu vzniknú.

Joj bola v nedeľu dvojkou trhu, takisto dosiahla čísla nad svojím priemerom, o čo sa postaral film Mechanik zabijak 2. Videlo ho 283-tisíc mladších divákov pri podiele 25,2 percenta. V 12+ sledovalo snímku 448-tisíc ľudí (22,1 %).

Seriál Inšpektor Max na Jednotke oslovil s tretím dielom 306-tisíc divákov (13 %), do komerčnej cieľovky 12 – 54 spadalo 117-tisíc z nich (9,1 %).

Do čísel sledovanosti už cez víkend začala výrazne prehovárať olympiáda v Južnej Kórei. V sobotu sa športová udalosť postarala aj o najsledovanejší program dňa. Boli ním popoludňajšie biatlonové preteky so slovenskými reprezentantkami na čele s Anastasiou Kuzminovou.

Prenos na Dvojke mal po 12:05 306-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, čo znamenalo trhový podiel 43,5 percenta. V 12+ išlo o 578-tisíc divákov a ešte vyšší share 46,7 percenta.

Večer sa u mladšieho publika darilo najviac Joj s filmom Strážcovia Galaxie. Pozrelo si ho 192-tisíc mladších divákov (17,7 %) a 252-tisíc v 12+ (12,9 %).

V 12+ tradične viedla Jednotka so Zem spieva. Folklórnu šou sledovalo 495-tisíc divákov (22,9 %), v komerčnej cieľovke to bolo 185-tisíc (15,7 %).

Markíza sa nepresadila s filmom Nezlomný, ktorý zaujal 181-tisíc mladších divákov (16,7 %) a 261-tisíc celkovo (13,3 %).

V piatok naopak Markíze karta išla, opäť sa na tom podieľal aj podvečerný seriál Oteckovia, ktorý sa stal v 12 – 54 najsledovanejším programom dňa. Sledovalo ho 310-tisíc mladších divákov pri podiele 33,6 percenta. V 12+ to bolo 506-tisíc divákov (27,8 %).

Večer bola Markíza tesným lídrom s filmom Miluji tě modře, ktorý oslovil 171-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 16,1 percenta. V 12+ mala česká snímka 242-tisícové publikum (12 %).

V tesnom závese bola repríza Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú sledovalo 168-tisíc mladších divákov (15,1 %) a 337-tisíc v 12+ (16 %).

Joj potvrdila so súťažnou šou Veľký balík, že zaujíma prevažne starších divákov. V 12 – 54 s ňou totiž znova bola trojkou trhu, ale v 12+ viedla. Program mal 368-tisíc divákov (17,4 %), z toho 145-tisíc vo veku do 12 do 54 rokov (share 13 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dvojka, Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Veľký balík, Zem spieva, zimná olympiáda 2018 Pjongčang

Diskusia (0 reakcií)