Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Markíze špeciál o Mečiarových amnestiách vyšiel, výrazne viedol

20.03.2017, 15:14 | pol | © 2017 News and Media Holding

Vyše hodinu a pol trvajúca diskusná relácia Zrušenie Mečiarových amnestií bola v nedeľu popoludní trhovým lídrom. Markízu sledoval každý štvrtý divák, ktorý v tom čase pozeral televíziu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Avizovaný špeciál si o 13:00 v nedeľu pozrelo 162-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 23,6 percenta. Markíza bola vďaka tomu trhovou jednotkou s náskom takmer osem podielových bodov.

V 12+ mala relácia 321-tisíc divákov a trhový podiel 24,9 percenta. V dennom off-time išlo o najsledovanejší program slovenských staníc.

Markíza sa v diskusii musela narýchlo prispôsobovať situácii. Napriek prísľubu sa relácie nezúčastnil jeden z avizovaných hostí Ján Cuper, advokát Ivana Lexu.

Ako odznelo v samotnej diskusii, neúčasť produkcii neoznámil, pričom „dohodnutí boli niekoľko dní“ a telefón mal vypnutý.

J. Cuper v rozhovore pre Sme naznačil, že vopred vedel, že do Markízy nepríde. „Myslíte, že ja som totálne stratil pamäť alebo vedomie a že budem účinkovať v tejto neslávnej hre protificovskej? Mňa do toho už nič nie je,“ povedal. Na otázku, prečo účasť prisľúbil, odvetil. „To už nechajte na mňa prečo.“

Moderátori ozrejmili, že popri J. Cuperovi mal pozvanie aj samotný I. Lexa, ktorý je aktuálne na Slovensku. Televízia pozývala takisto bývalého premiéra Vladimíra Mečiara, ktorý však takisto neprišiel.

Markíza dala popri zasvätených účastníkoch udalostí okolo niekdajšieho zavlečenia Michala Kováča mladšieho v štúdiu priestor aj spevákovi Ottovi Weiterovi či satirikovi Milanovi Markovičovi.

Reklamné brejky umiestnila Markíza v relácii veľmi blízko pri sebe - oba v pasáži medzi 13:30 – 14:05. Pri druhom prerušení dokonca moderátor Michal Kovačič prerušil uprostred vety novinárku Ľubu Lesnú, ktorá však chcela dopovedať. Réžia jej však vypla mikrofón a šla do brejku. V rozprávaní pokračovala po reklame.

O Mečiarových amnestiách sa v nedeľných diskusiách hovorilo aj na Ta3 a RTVS. O 5 minút 12 sledovalo 19. marca na Jednotke 260-tisíc divákov pri trhovom podiele 21 percent. Do cieľovke 12 - 54 spadalo 85-tisíc divákov (13 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Markíza, Mečiarove amnestie

Diskusia (0 reakcií)