Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíze sa Dobre vedieť! dostalo na doteraz najvyššie čísla

23.01.2019, 12:02 | pol | © 2019 News and Media Holding

Súťažný formát so známymi osobnosťami Dobre vedieť! má za sebou historicky najsledovanejšiu časť. V utorok večer bola kvízšou Markízy lídrom trhu, k nadpriemerným číslam jej pomohla aj nevýrazná novinka Joj Reštart.

  • Tlačiť
  • 0

Kým v pondelkovom slote sa Joj momentálne presadzuje s Inkognitom na úkor premiérového seriálu Markízy Autoškola, v utorok zaostáva s tohtoročnou novinkou Reštart.

Tretí diel reality šou o premenách ľudí zaznamenal dosiaľ najnižšie čísla, o 20:35 reláciu pozeralo 128-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 11,7 percenta. V 12+ mal Reštart 219-tisíc divákov (10,4 %).

Markíze to umožnilo narásť s kvízšou Dobre vedieť!, ktorá mala zatiaľ najvyšší rating od nasadenia relácie v máji 2016.

Utorkovú premiérovú časť s hosťami Sajfom a Gizkou Oňovou sledovalo 303-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (27 %) a 556-tisíc celkovo (25,8 %). Znamenalo to doterajšie maximá v oboch hlavných cieľovkách.

V utorkovom prime-time za staničným priemerom zaostáva aj Jednotka s akvizičným seriálom Mafia zabíja len v lete. Ten sledovalo 116-tisíc divákov (5,3 %), z toho 55-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (4,9 %)

Nad programami z večernej ponuky televízií sa naďalej u mladých drží podvečerný seriál Oteckovia. V utorok ho na Markíze po 18. hodine videlo 361-tisíc mladších divákov (40,3 %). V 12+ to bolo 579-tisíc divákov (31,5 %).

Viac divákov namerali peoplemetre už len Počasiu. Predpoveď na Markíze sledovalo v utorok 680-tisíc divákov (30,4 %), do cieľovky 12 – 54 spadalo 386-tisíc z nich (34 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, Oteckovia, Reštart, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)