Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíze patril veľkonočný prime-time, Hitovica sa uviedla ako trhová trojka

22.04.2014, 12:34 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Najsledovanejšie programy ponúkla počas predĺženého veľkonočného víkendu televízia Markíza, ktorá bola trhovým lídrom od Veľkého piatka až do Veľkonočného pondelka.

  • Tlačiť
  • 0

V piatok bol najsledovanejším programom dňa film Karate Kid, ktorý podľa informácií Mediálne.sk u divákov v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol podiel 32,4 percenta, teda zhruba na úrovni Búrlivého vína, ktoré Markíza vysiela v nesviatočné pracovné dni.

Akčnú snímku sledovalo 360-tisíc mladších divákov a 473-tisíc celkovo. Tesnou dvojkou v komerčnej cieľovke bola Joj s filmom Voda pre slony, ktorý zaujal 197-tisíc divákov pri podiele 17,2 percenta. Čo ja viem na Jednotke evidovalo po 20:20 183-tisíc divákov a pozíciu trhovej trojky.

V 12+ bola verejnoprávna Jednotka dvojkou trhu, Čo ja viem sledovalo v univerzálnej cieľovke 371-tisíc divákov, čo predstavovalo doterajšie maximum formátu. Share stúpol na 18,2 percenta. V 12+ predstihla RTVS Joj o 90-tisíc divákov.

V sobotu Markíza zopakovala víťazstvo s filmom Harry Potter a Dary smrti 2, ktorý v 12 – 54 videlo 309-tisíc divákov. Záverečný film ságy o čarodejníckom učňovi mal podiel 27,7 percenta. Joj kontrovala snímkou Návrh, ktorá mala share v rovnakej cieľovke 18,8 percenta. Film na Joj uprednostnilo 211-tisíc mladších divákov.

Z menších staníc sa v sobotnom hlavnom vysielacom čase presadila Plus, na ktorej po 20:15 zaujala divákov prvá časť filmu Jánošík. Sledovalo ho 105-tisíc divákov 12 – 54 a 185-tisíc celkovo. Pre Plus to znamenalo nadštandardný share 9,2 percenta v komerčnej cieľovke.

Aj nedeľný film Markízy sa do tretice podľa peoplemetrov stal najsledovanejším programom dňa. Cestu na tajomný ostrov sledovalo 423-tisíc divákov v 12 – 54 (34,4 %). Markíza v tomto prípade odsunula na pozíciu trhovej dvojky X Factor na Joj, ktorý zaznamenal svoj dosiaľ najslabší výkon. Spevácku súťaž sledovalo 247-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 20,6 percenta.

V pondelok boli najsledovanejším programom dňa Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 419-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (35,1 %). Večer zvíťazil animovaný film Madagaskar 3, ktorého slovenskú televíznu premiéru uprednostnilo 369-tisíc mladších divákov (27,7 %).

Joj na Veľkonočný pondelok zaradila premiérový Panelák, ktorý v 12 – 54 videlo 250-tisíc ľudí (18,1 %). V 12+ sa seriál takmer dotiahol na film Markízy (408 vs. 431-tisíc divákov).

Nová hudobná relácia Hitovica na Doma zaujala podľa očakávania najmä staršie publikum. Po 20:30 mala vďaka nej menšia stanica v 12+ trhový podiel 11 percent a priazeň 258-tisíc divákov. Novinka priniesla stanici nadštandardné čísla a miesto trhovej trojky aj v 12 – 54, kde Hitovicu sledovalo 104-tisíc divákov pri podiele 7,5 percenta.

V pondelok podvečer na Dvojke vrcholila aj najvyššia domáca hokejová súťaž. Rozhodujúci siedmy duel finále play off medzi Košicami a Nitrou mal najviac divákov počas druhej tretiny začínajúcej po 17:45. Prostrednú časť prenosu pozeralo celkovo 267-tisíc divákov, 150-tisíc z nich spadalo do užšej cieľovky 12 – 54. Celý hokejový prenos priniesol Dvojke priemerný podiel v čase vysielania na úrovni 13 percent (12+) respektíve 12,6 percenta (12 – 54).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Joj, Markíza, sledovanosť, x factor

Diskusia (0 reakcií)