Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza vytiahne proti štartu Zoo novú sériu Hornej Dolnej

05.01.2016, 17:06 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Nový seriál TV Joj Zoo sa na začiatku napokon nebude konfrontovať s Búrlivým vínom, ale s momentálne najsilnejším fiction formátom Markízy Horná Dolná. Trhový líder príde s novými časťami komediálneho seriálu od 11. januára.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza si Hornou Dolnou pomáhala už na jeseň, keď premiérové časti zaradila proti Česko Slovensko má talent na stredy. Oba formáty sa však oslabovali, čo sa prejavilo aj na počte divákov seriálu.

Markíza napokon posledné dve časti novej série presunula do „tradičného“ slotu v pondelok, kde si zlepšili výkonnosť a potvrdil potenciál výrazne nadpriemerných ratingov.

Začiatkom nového roka televízia opäť Hornú Dolnú vyťahuje v dôležitom momente. Novú sériu odštartuje v pondelok o 20:30 – priamo oproti úvodnej epizóde novinky Zoo na Joj. Markíza sa pokúsi oslabiť nový seriál konkurencie epizódou Kalamita, v ktorej je dej zasadený do obdobia Vianoc, hoci v dedine panujú letné teploty.

Markíza má podľa všetkého momentálne v zásobe viacero neodvysielaných častí Hornej Dolnej, vlani oznámila, že nakrúca 16 častí, do vysielania išlo na jeseň napokon len osem premiér. Minimálne rovnakú porciu by teda televízia ešte mala mať pripravenú.

Z programu Markízy vypadne 11. januára Búrlivé víno, ktoré pri štarte v novom roku veľmi nepresvedčilo a tesne podľahlo staršiemu filmu na Joj. V ďalších dňoch – v utorok a stredu – si však má podľa programovej štruktúry so Zoo merať sily.

Hornú Dolnú uviedla Markíza vlani v januári, komediálny seriál sa postaral o prekonanie mnohých rekordov. Doteraz najsledovanejšiu časť videlo 2. februára 2015 949-tisíc ľudí v univerzálnej cieľovke 12+. V 12 – 54 to bolo 676-tisíc divákov pri podiele 49,1 percenta. Dva nasledujúce časti sa na Markíze u mladšieho publika dokonca prehupli cez 50-percentný share, čo u formátov vysielaných v prime-time nie je už v súčasnosti obvyklé.

Spomínaná druhá séria nasadzovaná z väčšej časti proti Talentu na Joj už dosiahla celkovo o niečo slabší výkon. Osem dielov v priemere sledovalo 443-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, priemerný share bol na nadštandardnej úrovni 37,8 percenta.

V týždni od 11. januára sa Markíza pokúsi zlepšiť si výkonnosť aj v podvečernom slote po 18. hodine, kde príde s novými časťami kulinárskeho formátu Bez servítky. Variť a hostiť sa navzájom budú účastníci vlaňajšej Farmy. Joj v slote funguje licencovaná cooking show Moja mama varí lepšie ako tvoja. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Horná Dolná, Markíza, TV Joj, ZOO

Diskusia (0 reakcií)