Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza už promuje Skvelý deň

06.11.2008, 13:50 | Lukáš Kočišek | © 2008 News and Media Holding

V prvom vydaní si moderátorka Zlatica Puškárová na jeden deň vymení zamestnanie s hotelovou čašníčkou Ivanou.

  • Tlačiť
  • 11

markiza_logo_3d-1.gif

Televízia Markíza už začala vo svojom vysielaní promovať nový formát Skvelý deň. V prvom vydaní si moderátorka Zlatica Puškárová na jeden deň vymení zamestnanie s hotelovou čašníčkou Ivanou. Tá si okrem zmeny imidžu vrámci konceptu programu vyskúša aj moderovanie politickej diskusie Na telo. Oproti nej sa posadí poslanec František Mikloško.

Markíza o prvom vydaní relácie Skvelý deň

PR materiál Markízy

V prvom vydaní relácie Skvelý deň si Zlatica Puškárová vyskúša prácu čašníčky v hoteli. Kým bude Zlatica obsluhovať zákazníkov, upravovať stoly či umývať poháre, dvadsaťtriročná Ivanka zo Senca prežije deň v rukách odborníkov, ktorí jej okrem zmeny účesu, predĺženia mihalníc, úpravy vizáže či výberu vhodného oblečenia, poskytnú aj lekciu ako chodiť na vysokých opätkoch. Na záver Ivana spozná pracovné prostredie Zlatici Puškárovej a zistí, že položiť otázku „na telo“ nie je vôbec jednoduché, vyskúša si to pri návšteve politika Františka Mikloška v štúdiu relácie Na telo.



Aktualizácia 16. októbra:

Skvelý deň štartuje 9. novembra. Vytlačí Srdcové záležitosti


Skvelý deň spúšťa Markíza v nedeľu 9. novembra 2008. Nový formát bude vysielať v 40-minútovom slote od 18:10, ktorý bol doposiaľ vyhradený pre Srdcové záležitosti. Klesajúci zoznamovací formát si Markíza nechá, od novembra bude predchádzať Skvelému dňu v čase od 17:25.

Srdcové záležitosti získajú v novom nastavení nedeľnej off-time štruktúry totožný vysielací čas ako Zmenáreň na Jednotke. Na Jojke sa budú čiastočne prekrývať s Prvými Novinami a Zvieracou klinikou. Skvelý deň si bude musieť poradiť s oslabeným bulvárom Extra na Jednotke a silným Novým bývaním na Jojke.

Markíza v ostatných dňoch spustila náborovú kampaň na Skvelá deň. Záujemcovia musia vyplniť formulár na špeciálne vytvorenej podstránke. Následne ich má spätne kontaktovať produkcia.

Markízu od divákov vyžaduje povinne uviesť rodinný stav, počet detí, výšku, váhu, dosiahnuté vzdelanie či kontakt na nadriadeného, ktorý má právo uvoľniť ich zo zamestnania. Potrebné je tiež priložiť fotografiu. Následne sa zajíma o zamestnanie prihlásených, ktorá známa osobnosť by ich mohla v práci zastúpiť alebo čo by okrem úpravy zovňajšku chceli počas Skvelého dňa zažiť.

Logo novinky Markízy Skvelý deň

skvely_den_logo_markiza.jpg


Aktualizácia 2. októbra: Nový sobotný podvečerný formát Skvelý deň na TV Markíza nebude tak úplne ako Zmenáreň na Jednotke STV.

V life-stylovej novinke Markízy nemá isť len o zmenu imidžu, ale o zmenu profesií. V epizóde si diváčka - napríklad pekárka - vymení na jeden deň zamestnanie s niektorou zo známych tvárí šoubiznisu. Zatiaľčo napríklad Marianna Ďurianová bude piecť, diváčka sa bude skrášľovať či pripravovať večerné spravodajstvo.

Formát je v základe podobný relácii "Když se řekne profese" Českej televízie, ktorý sa vysielal od roku 2000 dva roky.


Zverejnené 25. septembra:

Markíza chystá novinku na sobotu popoludní - vlastnú Zmenáreň


markiza_logo_3d-1.gif

Televízia Markíza oficiálne potvrdila prípravu nového lifestyle formátu, ktorý sa pôvodne vyskytoval už v predbežných programových plánoch na september.

Podľa informácií Mediálne.sk by sa mal volať Skvelý deň a obsahovo pripomínať Zmenáreň verejnoprávnej Jednotky. Jeho súčasťou by totiž mala byť aj možnosť zmeniť imidž. Markíza s novinkou ráta v sobotnom access-prime. Skvelý deň by mal odštartovať ešte túto jeseň. Bližšie informácie zatiaľ nechce zverejňovať.

Režisérom má byť Tomáš Eibner, ktorý má za sebou najmä veľké projekty konkurenčnej Jojky ako VyVolení, Hviezdy na ľade či Vyvolená. Spolupracoval aj so Slovenskou televíziou na úspešných formátoch Hit storočia a Môj najmilší hit, naposledy sa podieľal na prepadáku Deti to vedia najlepšie.

S výnimkou reprízy relácie Na streche o 17:55 je celé sobotné popoludnie Markízy vyskladané filmami s premenlivou výkonnosťou. Nový pravidelný formát by jej pomohol popoludnie viac stabilizovať. Od budúcej soboty budú ďalším pravidelným titulom v štruktúre reprízy nedeľného ťažiskového projektu Slovensko má talent od 12:45.

Reprízy Na streche však tiež nemajú stabilizovanú sledovanosť, rovnako ako utorkové premiéry. Trhové podiely relácie ostatné mesiace v sobotu kolíšu od neuspokojivých 25 percent až po nadpriemerných 38 percent. Do úvahy teda pripadá aj možnosť, že Markíza sa reprízy zbaví a nasadí miesto nej Skvelý deň.

Trhový líder do vlastnej tvorby mimo prime-time veľmi neinvestuje. V ostatnej televíznej sezóne to skúsil dvakrát, s kvízom Pokúšaj! a magazínom Atlas. Oba formáty pre divácky neúspech stiahol po niekoľkých dieloch.

Potvrdené a spustené projekty sezóny 2008 / 2009


Markíza


Off-time novinky:
1. Denný seriál (možné nasadenie v prime-time, odsun na január)
2. Skvelý deň

Prime-time novinky & vrátené tituly:
3. Mesto tieňov 2
4. Slovensko má talent
5. Modré z neba

 

Joj


Off-time novinky:
1. Súdna sieň
2. Webmaster
3. Panelák - Magazín
4. Zveracia klinika
5. Prvé Noviny
6. Promi Noviny
7. Najlepšie počasie

Prime-time novinky & vrátené tituly:
8. Kutyil s r. o.
9. Profesionáli
10. Nič než pravda (akvizícia z TV Prima)

 

Jednotka


Off-time novinky:
1. Obchod so šťastím
2. Oldies hitparáda
3. Zlaté hity
4. Kinohit
5. Fokus
6. Prípady detektíva Kulmena
7. Klik

Prime-time novinky & vrátené tituly:
8. 5 proti 5 Špeciál
9. Lekárske omyly a víťazstvá


  • Tlačiť
  • 11