Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza už promuje novú šou Najväčší víťaz, predstavila moderátorku

07.02.2018, 11:58 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Televízia Markíza v aktuálnej sezóne nasadí aj reality šou Najväčší víťaz, do ktorej začala hľadať účinkujúcich vlani na jeseň. Štart novinky už promuje upútavka vo vysielaní.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza zatiaľ nespresnila, kedy presne šou nasadí, v prvých upútavkách avizuje, že „čoskoro“.

Vzhľadom na aktuálnu programovú štruktúru je možné, že s novinkou ráta v utorkovom prime-time, kde momentálne vysiela formát Šťastný domov. Na jeseň v slote Markíze fungoval iný program o chudnutí – Extrémne premeny.

V upútavke Markíza predstavila moderátorku programu, ktorou bude spíkerka Rádia Expres a bývalá účastníčka Superstar Monika Zázrivcová. V minulosti sa mala stáť tvárou kvízšou RTVS Čo ja viem, no voľba napokon padla na mužského moderátora – Marcela Merčiaka.

Monika ZázrivcováZdroj: TV Markíza

Najväčší víťaz vzniká podľa amerického formátu NBC The Biggest Loser. V minulosti ho už na slovenskom trhu adaptovala Slovenská televízia pod názvom Supertelo. Moderovala ho Iveta Malachovská.

Aj Markíza sa bude držať základného princípu šou, v ktorej bude 18 súťažiacich zhadzovať prebytočné kilá pod vedením fitnes trénerov. Do tejto úlohy televízia angažovala Soňu Sedlačkovú a Janyho Landla, lekársky dohľad bude mať doktor Boris Bajer.

„Súťažiaci spoločne absolvujú štvormesačný kemp a diváci budú mať možnosť sledovať ich dobrodružnú cestu ku krajšiemu telu a k väčšej spokojnosti so samým sebou,“ avizuje Markíza.

O titul Najväčší víťaz bojujú účinkujúci rozdelení do dvoch tímov: červeného a modrého. Hrajú nielen za tím, ale predovšetkým za samých seba. Hlavnou motiváciou je okrem lepšej postavy finančná výhra 50-tisíc eur, ktorú získa len víťaz.

Raz do týždňa absolvujú tímy Výzvu, v rámci ktorej budú hrať o výhodu do ďalšej hry. Každý týždeň sa tímy vážia. Ten, ktorý súhrnne schudne menej, musí spomedzi seba vylúčiť jedného člena.

Formát The Biggest Loser distribuuje spoločnosť Endemol Shine. Reality šou debutovala na americkom trhu v roku 2004, na NBC išlo už 17 sezón. Lokálne verzie vznikli vo viac než 30 krajinách.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, Najväčší víťaz

Diskusia (0 reakcií)