Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza už platila za prsia aj priveľa alkoholu. Licenčná rada opäť rieši Farmu

08.11.2019, 16:55 | reb | pol | © 2019 News and Media Holding

Za reality šou už slovenské komerčné televízie dostali viacero pokút od licenčnej rady. Teraz hrozí ďalšia sankcia Markíze, na ktorej Farmu prišli regulátorovi viaceré sťažnosti. Diváci upozorňujú, že program, ktorý sa vysiela aj v reprízach popoludní, nemá také parametre, aby ho televízia odporúčala sledovať už deťom od 12 rokov.

  • Tlačiť
  • 3

Licenčná rada má momentálne na stole dva podnety od divákov, ktoré prijala a otvorila pri nich nové správne konania.

Sťažnosti smerujú voči dvom vydaniam Farmy z aktuálnej série – epizódam z 2. a 17. septembra. Prvý podnet sa týka premiérovej časti vysielanej po 21:20, druhý reprízy. Tie Markízy vysiela v populadňajších hodinách okolo 13:45.

Divákom prekážajú obscénnosti či alkohol

Diváci sa v oboch prípadoch obrátili na licenčnú radu s tým, že program nemal byť označený ako nevhodný pre maloletých divákov do 12 rokov.

Neprehliadnite

V prípade časti z 2. septembra uviedol sťažovateľ, že vo Farme videl „nevhodné správanie, propagovanie sexu a alkoholu“. Licenčnej rade ďalej napísal, že označenie programu malo byť namiesto dvanástky v krúžku „minimálne 15“.

Druhá sťažnosť doručená regulátorovi týkajúca sa vydania zo 17. septembra 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Farma, Markíza, Rada pre vysielanie a retransmisiu

Súvisiace články

Aj v televízii nám stačia hlúposti

Aj v televízii nám stačia hlúposti

Prepnúť z Nikto nie je dokonalý na Farmu je bežný údel televízneho diváka pozerajúceho domáce komerčné kanály. Prečo televízie vysielajú toľko stupídností a ako vyberajú programy, ktoré servírujú Slovákom

„Štetka“ či „hajzel“ na dopoludnie. Joj má platiť za vulgárnu Súdnu sieň

Rekordnú pokutu pre Joj potvrdil aj súd. Platiť má za priveľa reklamy

Cena za chýbajúcu pomlčku? RTVS má zaplatiť 3 319 eur

Seriálové „Milenky“ idú do kín. Majú potenciál vypredávať slovenské kinosály