Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza tají svoj jarný ťažiskový formát, v zálohe má SuperStar a Nevestu pre milionára

22.11.2006, 13:10 | Lukáš Kočišek | © 2006 News and Media Holding

Televízie JOJ už svoj tažiskový formát na druhú polovicu sezóny 2006/2007 - projekt fashion reality Hľadá sa Supermodelka - oficiálne oznámila, no Markíza ho zatiaľ konkretizovať nechce. "Na takéto otázky je ešte priskoro," hovorí za TV Markízu Ivana Semjanová.

  • Tlačiť
  • 0

sprava_tema_markiza_1.jpg

Televízie JOJ už svoj tažiskový formát na druhú polovicu sezóny 2006/2007 - projekt fashion reality Hľadá sa Supermodelka - oficiálne oznámila, no Markíza ho zatiaľ konkretizovať nechce. "Na takéto otázky je ešte priskoro," hovorí za TV Markízu Ivana Semjanová. Zatiaľ jedinou potvrdenou novinkou na január je odkladaný licencovaný formát Supernanny, na Slovensku lokalizovaný ako Pestúnka.

V januári sa mala spúšťať aj druhá séria úspešného letného formátu Rozvedení so záväzkami. "Napokon sme sa rozhodli s pokračovaním ešte počkať," povedala pre Mediálne.sk Semjanová. Na rok 2007 Markíza potvrdzuje aj druhú sériu reality show Nevesta pre milionára a tretiu sezónu speváckej súťaže Slovensko hľadá SuperStar. Termíny ich spustenia sú však zatiaľ nejasné. Vzhľadom na inzertnú sezónu uvádzajú vysielatelia do života nové televízne produkty zväčša v marci a v septembri.

Ambíciu pokračovať má Markíza aj so súťažnou show Milionár. "Stále sa však nevyriešili problémy s predĺžením licencie," vysvetlila Semjanová. Nepravdepodobne sa črtá obnovenie off-time reality programu FC 3skáč. "Na tento formát stále vlastníme opciu, jeho druhá séria však nie je na programe dňa," upresnila Semjanová.

Markíza plánuje odvysielať aj reprízu prvej sezóny seriálu Pojišťovna štěstí z produkcie sesterskej českej TV Nova, na ktorú nadviaže premiérová druhá séria. "Seriál sme zakúpili ako riadnu akvizíciu, nezískali sme ho na báze výmeny programov," dodala Semjanová. (lk)

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)