Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza sa púšťa do ďalšej Superstar, už hľadá súťažiacich

02.07.2019, 09:03 | reb | © 2019 News and Media Holding

Televízia Markíza chystá ďalší ročník speváckej súťaže Superstar. Naposledy ju na obrazovky priniesla spolu s českou Novou vlani na jar. Markíza na začiatku júla spustila možnosť registrácie pre záujemcov.

  • Tlačiť
  • 0

„Superstar je späť! Nespievaj si len pre seba a prihlás sa do speváckej šou“, píše televízia na svojej stránke v príspevku, ktorým informuje o možnosti registrovať sa do nového ročníka šou.

Pripojené je aj video, v ktorom sa potenciálnym záujemcom prihovára Ben Cristovao, bývalý finalista a neskôr porotca a víťazka posledného ročníka Tereza Mašková, ktorá získala aj výhru 75-tisíc eur. Obaja v polminútovom videu hovoria o tom, že Superstar im zmenila život a „teraz je rad na tebe“.

Spevácku šou robili naposledy Markíza s Novou na jar 2018. Dvojica spevákov vo videu napovedá, že opäť pôjde o federálnu – česko-slovenskú verziu formátu, ktorý patrí spoločnosti FremantleMedia. Česká televízia však zatiaľ o kastingoch na svojom webe neinformuje.

Posledný ročník súťaže nasadili televízie vlani na jar, finále sa vysielalo 10. júna. Celá predošlá séria Superstar vysielaná od konca februára 2018 napokon Markíze priniesla priemernú sledovanosť 265-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 - 54 (24,5 %) a 404-tisíc v univerzálnej 12+ (20,6 %).

Televízie vlani oživili formát takmer celou novou porotou, v ktorej zostal iba Pavol Habera. Doplnili ho traja nováčikovia, spomínaný B. Cristovao, Katarína Knechtová a Matěj Ruppert.

Markíza s Novou neskôr potvrdili mená moderátorov, šou opäť uvádzal Leoš Mareš a popri ňom mala premiéru Jasmina Alagič. Režisérom bol Pepe Majeský. Ten mal pod palcom aj posledný ročník speváckej súťaže The Voice Česko Slovensko, ktorý Markíza a Nova priniesla začiatkom februára.

Išlo o piatu spoluprácu Markízy a Novy na tomto projekte v poradí, divákom v oboch krajinách ju priniesli aj v rokoch 2015, 2013, 2011 a 2009. Vzhľadom na aktuálne načasovanie hľadania súťažiacich je zrejmé, že so Superstar Markíza počíta na jar 2020.

Celkovo pôjde o deviate hľadanie novej Superstar na Slovensku – pred piatimi federálnymi edíciami sa vysielali tri národné, z toho prvé dve na obrazovkách Slovenskej televízie (2004 a 2005/2006) ako Slovensko hľadá Superstar, tretia už na Markíze (2007). 

Finále prvej Superstar z apríla 2005 je dodnes na Slovensku najsledovanejším programom v histórii peoplemetrového merania (1,832 milióna divákov), ktoré sa u nás začalo oficiálne krátko predtým ako prišla licencovaná spevácka šou, v októbri 2004.

Markíza prináša Superstar ako ťažiskový zábavny formát celej sezóny, vysielaný v nedeľnom prime-time. Na jeseň tohto roka počíta v rovnakom slote s novou sériou šou Tvoja tvár znie povedome, ktorú začne nakrúcať v auguste.  

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza, Superstar

Diskusia (0 reakcií)