Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza pridala do spravodajského bloku novinku – Šoubiz noviny

08.04.2015, 11:47 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Televízia Markíza v pondelok otestovala novinku v rámci spravodajského bloku – päťminútovku Šoubiz noviny. Divákom sa ako moderátorka prihovorila redaktorka spravodajstva Veronika Ostrihoňová.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Markíza

„Sledujte naše horúce šoubiznisové novinky a dozviete sa viac,“ privítala divákov v krátkom večernom formáte moderátorka.

V relácii sa diváci pozreli na názory parodovaných osobností zo skeč-šou Kredenc, na to, ako známi ľudia trávili Veľkú noc, zistili, čo bude Pyco jesť počas nakrúcania Superstar, ale súčasťou bol aj zahraničný bulvár s informáciami o kuchárovi Jamiem Oliverovi a rozhovor s hercom Liamom Neesonom.

Šoubiz noviny majú zachovanú grafiku ako zvyšné formáty v spravodajskom bloku Markízy. Podľa televízie pôjde o pravidelnú reláciu, pondelkové nasadenie však bolo špeciálne.

Šoubiz noviny sa budú vysielať vždy v nedeľu pred Počasím, teda okolo 20:20 – v slote, kde cez pracovné dni majú miesto súhrnné Rýchle Televízne noviny.

Pri moderovaní sa s V. Ostrihoňovou bude striedať Roman Juraško. Tvár Telerána v minulosti moderovala aj formát Zo zákulisia Markízy, kde mali priestor aj podobné príspevky, aké sa ocitli v prvých Šoubiz novinách. Formát televízia zrušila ešte v roku 2013.

V. Ostrihoňová na Markíze uvádzala aj inú tohtoročnú novinku s krátkou stopážou – HD magazín – v ktorom televízia divákov edukovala o sledovaní televízie vo vysokom rozlíšení.

Názov Šoubiz noviny si Markíza zaregistrovala koncom marca aj na Úrade priemyselného vlastníctva. Prvé vydanie zo 6. apríla sledovalo podľa peoplemtrov 260-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (share 19,4 %) a 479-tisíc celkovo (20,6 %).

Televízia má stále v štruktúre aj samostatný celebritný magazín Smotánka, ktorý vysiela od svojho počiatku. Vysiela sa v sobotu pred Televíznymi novinami o 18:20 s moderátorkou Erikou Judínyovou.

Pokiaľ ide o spravodajský blok, ten Markíza naposledy „ozvláštňovala“ ľahším prvkom v januári tohto roka, keď priamo do hlavnej spravodajskej relácie zaradila Raportáž. Rapovaný súhrn udalostí uplynulého týždňa sa vysiela na záver nedeľných Televíznych novín.

Celebritné správy má už dlhšie v štruktúre napríklad aj česká komerčná stanica Prima. Vysiela ich na konci spravodajského bloku o 19:55 ako VIP správy.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Markíza

Diskusia (0 reakcií)