Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza potvrdila druhé Bailando (aktualizácia)

14.07.2011, 16:15 | Radoslav Augustín | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Prvú sériu emotívnej tanečnej šou vysielala v roku 2007 ako svoj jarný ťažiskový projekt.

  • Tlačiť
  • 0

Aktualizácia: Aj druhá séria emotívnej tanečnej šou Bailando pôjde na Markíze. Zakúpenie licencie na jej ďalšie pokračovanie pre Mediálne.sk potvrdila hovorkyňa trhového lídra Oľga Dúbravská. Či televízia s formátom ráta už na budúci rok nekonkretizovala. Ťažiskovým projektom nadchádzajúcej jesene bude ďalšia tanečná šou Let's Dance. 


Pôvodná správa vydaná 12. júla 2011

Tanec a slzy sú späť: Televisa predala na Slovensko pokračovanie šou Bailando

tv_markiza_logo_modre

Slovo Bailando sa zrejme opäť vráti do rečovej zásoby slovenských televíznych divákov. HNonline.sk totiž získalo od majiteľa licencie potvrdenie, že na Slovensko sa predali práva na ďalšiu sériu. Nie je isté, že to bude práve Markíza. Tá charitatívno-tanečný program s podtitulom "Tanec pre Teba" vysielala v roku 2007. Bol to pol roka jej ťažiskový projekt. 

bailando_markiza.jpg

Priemerný trhový podiel všetkých dielov bol 48,5 percenta vo vtedajšej cieľovej skupine 12 +. Markíza vtedy bola pri ťažiskových projektoch zvyknutá na priemer nad 50 %. 

V súčasnosti pri zostrenom konkurenčnom tlaku a prechode na mladšiu cieľovú skupinu by to boli obrovské čísla. Diváci Markíze už raz povedali áno na pokračovanie - v roku 2008 vysielala zostrihy svetového finále Bailando v Mexiku. Tri diely mali podiel okolo 54 %, išlo však o konkurenčne slabý január.

Mexická šou od jedného z lídrov v produkcii telenoviel Televisa sa na náš trh dostala cez rumunské aktivity majiteľa Markízy CME. Keďže tam sa zo šou stal veľký hit, CME sa šou pokúšala inštalovať na ďalšie trhy. Napríklad v Česku šou skončila ako prepadák.

Mediálne.sk zisťuje stanovisko TV Markíza.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)