Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza pokračuje v kampani pred štartom Dajto tretím spotom

02.08.2012, 10:48 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Po krádeži pretekárskeho auta a milostnej aférke prichádza s inštalatérom túžiacim po športovej sláve

  • Tlačiť
  • 0

dajto logo 150

Kampaň televízie Markíza pred blížiacim sa štartom jej tretej stanice Dajto, ktorá bude zameraná primárne na mužského diváka, pokračuje už tretím televíznym spotom.

Inštalatér s nie práve športovou postavou v ňom vojde do opustenej šatne hráčov amerického futbalu a po tradičnej výzve "Buď chlap! Daj to!" si oblečie hráčsku výstroj a pomedzi množstvo roztlieskavačiek vybehne na ihrisko, aby ho následne dvaja futbalisti zrazili k zemi.

Upútavka vo vysielaní staníc Markíza a Doma je opäť podfarbená pesničkou Song 2 od skupiny Blur a ukončená sloganom "Dajto - normálne, že telka pre chlapa!".

Reklamnú kampaň pred spustením Dajto začala Markíza uplynulý piatok. Minulý týždeň tiež predstavila logo a programovú štruktúru stanice, začala avizovať jej oficiálny web a sprevádzkovala fanúšikovskú stránku na Facebooku.

Podľa informácií blogu O médiách odštartuje Dajto v pondelok 20. augusta 2012 vo večerných hodinách, prvým odvysielaným programom by mal byť kinohit Godzilla. Markíza však naďalej oficiálne nekomunikuje presný termín štartu, ktorý má prísť "už čoskoro".

Oba doposiaľ existujúce kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku boli uvedené na trh v rovnaký deň 31. augusta - TV Markíza v roku 1996 a Doma v roku 2009.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Štart televízie Dajto

Diskusia (0 reakcií)