Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza nasadí od marca aj seriál Kuchyňa

14.02.2018, 15:48 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Štruktúru Markízy v pondelkovom prime-time doplní od marca premiérový seriál Kuchyňa. Televízia s ním počíta v slote po Susedoch, ktorých 10 nových častí sa Markíze čoskoro mieni. Do vysielania ide aj avizovaná šou o chudnutí Najväčší víťaz.

  • Tlačiť
  • 3

Markíza nasadí Kuchyňu prvý raz v pondelok 5. marca, hneď po finále aktuálnej série Susedov o 21:10. Úspešný sitkom má pripraviť dobrý nábeh aj pre seriálovú novinku.

S Kuchyňou zrejme Markíza následne ráta v pondelkovom prime-time o 20:30, prípadne seriál podľa výkonnosti umiestni inam a v zálohe má aj nové časti Hornej Dolnej, ktorej premiérová séria odštartuje 1. marca vo štvrtkovom slote.

Seriál Kuchyňa nakrúcala Markíza ešte predvlani, aktuálne ho už promuje vo vysielaní prvými teasrami. Komediálny seriál vznikol podľa úspešného ruského námetu, v slovenskej verzii sa dej odohráva v prostredí typickej horskej koliby s vtipnými postavičkami.

Neprehliadnite

V seriáli si zahrali Samuel Spišák, Gabriela Marcinková, Martin Dejdar, Monika Hilmerová, Juraj Kemka, Jakub Gogál či Lukáš Latinák.

„Hlavný hrdina Michal (Samuel Spišák) je mladý a talentovaný kuchár, ktorý rozbieha svoju kariéru v exkluzívnej bratislavskej reštaurácii. Na dôležitej akcii spôsobí trapas, a tak je nútený odísť. Typický mestský chalan sa odrazu ocitá v prostredí, ktoré ani nemohlo byť odlišnejšie od toho, na čo bol predtým zvyknutý. Šéfkuchár Zdeněk (Martin Dejdar) vedie skutočne výbornú reštauráciu so slovenskými špecialitami a Michal dostane šancu znova a postaviť do kuchyne,“ uvádza sa v anotácii seriálu.

Kuchyňa (Kuchnja) sa na domácom trhu v Rusku dočkala šiestich sérií a dokonca aj filmu Kitchen in Paris. Seriál sa vysielal v rokoch 2012 – 2016, dovedna bolo uvedených 120 častí s dĺžkou do 25 minút. Televízia CTC si vďaka komediálnemu príbehu dokázala v čase jeho vysielania zabezpečovať pozíciu lídra. Seriál sa predal do viacerých krajín, medzinárodné práva si napokon v roku 2013 zaistila americká CBS, s ktorou Markíza spolupracuje pri nákupe formátov.

Kuchyňu rovnako ako ďalší nový seriál Markízy Milenky nakrúcal pre televíziu režisér Jakub Kroner. Milenky uvedie televízia o pár dní skôr – v piatok 2. marca. Joj oproti štartu nového seriálu nasadí svoj seriál Prázdniny. V piatkovom prime-time televízia už neráta so súťažnou šou Veľký balík, posunie ju na 21:55. 

Prázdniny sa naopak od druhého marcového týždňa budú vysielať dvakrát do týždňa – popri piatku aj v tradičnom stredajšom slote.

Markíza v marci uvedie do programovej štruktúry aj novú šou Najväčší víťaz, licencovaný program o chudnutí v tímoch podľa amerického formátu The Biggest Loser.

Najväčšiemu víťazovi vyhradí televízia priestor podľa očakávania v utorkovom prime-time o 20:30 od 6. marca. V štruktúre nahradí reality šou Šťastný domov.

  • Tlačiť
  • 3

Tagy kuchyňa, Markíza, Milenky, Najväčší víťaz, Prázdniny, TV Joj